VestlandsPrøver Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har egentlig vært i denne verden i en del år, men som nicket mitt sier så holdt jeg først på alene.. Det funket jo ikke så veldig bra så jeg syns vel ikke det var så veldig ille da jeg traff meg en mann istedet!! Allereden den gang fikk jeg påvist lav AMH samt svingende FSH. Med hjelp av riktig ernæring og akupunktur fikk jeg FSH på et mer normalt nivå (var nede på 6,4 dag 3). Etter at han kom inn i livet mitt så begynte jeg på minipille, men har nå sluttet med den for 3 mnd siden. Jeg tok AMH, FSH og LH dag 3 denne syklusen for å se, og der fikk jeg virkelig ikke gode nyheter.. AMH var >1,1, FSH 16.8 og LH 6.4... Virkelig ikke bra!! Av ernæring så bruker jeg Herbalife produkter både fordi jeg ønsker å gå ned i vekt og fordi det skal være bra om en ønsker å bli gravid.. (?) Jeg har gått ned en masse i cm, men jeg har ikke gått så masse ned i vekt. Jeg prøver å spise lavkarbo til middag og spiser mest kylling/fisk! Uheldigvis begynte jeg å røyke igjen for rundt et år siden og jeg tror det også kan ha innvirkning på resultatene.. Jeg lurer på om det er noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre nå?? Dersom FSH holder seg høyt så vet jeg at det ikke er mye jeg kan få hjelp til, men hvordan får jeg den ned? Noen med som kan hjelpe?? Jeg har fått rekvisisjon til gyn, men det vil ta noen mnd før jeg kommer til så jeg håper jeg kan påvirke noe selv allerede før dette!! AMH kan en vel ikke påvirke, men er det mulig å bli gravid likevel?? Håper dere som har vært her en tid har noen gode råd til meg!!
Philomele Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Kjære Vestlandsprøver Det virker som det er litt slakke tilstander inne på sliter-forumet for tiden. Vil derfor gjerne invitere deg over, enten til assistert befruktning eller donor-trådene (hvis sistnevnte er aktuell for deg ennå, da?). Der er det i hvert fall masse aktivitet, og jeg håper noen kan svare deg der. Det er jo vanskelige og viktige problemstillinger du reiser, og selv er jeg ingen ekspert. Imidlertid fortalte gynekologen på Stork (der jeg begynte min reise) at god ernæring er viktig for eggets modning. Så det er sikkert viktig og riktig det du gjør! Stor klem fra Philomele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå