Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Har hatt veldig nedpress i 3 uker nå. og veldig vondt i skambeinet, klarer nesten ikke og gå så vondt er det. Lille i magen ligger med hode ned, men i går så begynte det med at jeg var skikkelig tissatrengt men får bare noen dråper ut, så kan fly på do 40 ganger på en dag. Har aldri vært så mye på do før tror jeg.. Så har jeg begynt og få veldig sterke kynnere oftere nå.. Har også fått veldig mye utflod / Slim i den siste uka. Noen fler som har det sånn? Er det normalt? Er i slutten av uke 36..
prøver1991 Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 jeg hadde det akkurat slik du beskriver fra uke 33, men babyen min har enda ikke kommet, og jeg er 5 dager overtid :S
mrsrogaland. Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Det er helt normalt, og kroppen forbereder seg på fødsel, men det betyr ikke at du skal føde straks. Du kan føde i morgen og du kan føde om en måned. Jeg hadde det slik i flere uker og fødte 6 dager før termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå