Mummy to 3 little boys Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Er nå i uke 31+1 og har mye mye halsbrann !!! Er der noen ute der som har tips om den. Bruker mye gaviscon, og også har en gaviscon advance flaske som jeg har fra Skottland (det er en litt sterkere en vanlig gaviscon). Halsbrannen kommer med nesten alle maten jeg spiser Sover på kvelden med 3 putter og prøver å ikke ligge meg til flere timer etter jeg har spiste siste. Noen råd om hva extra jeg kan gjøre med denne forferdilig halsbrannen min??? Veldig slittsomt å ikke for lov til å spise......... Kjøtt, tunafisk, på legg, brød, egg, appelsiner, kiwi, eppler... og flere andre typer av mat fordi jeg får halsbrann fra den. Merker det blir en litt bedre i dag fordi jeg har ikke drakk kaffe
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 LOVEHEARTS Mitt beste tips faktisk. Drops som fåes kjøpt i alle godteri hyller i vanlige butikker. Hadde null tro på dem selv, men da jeg ble HELT desperat sist sv skap, prøvde jeg, og de funker som bare det. Billig medisin er det også Tar 3-4 i munnen pr gang, og slipper da halsbrannen for en stund. Ellers bruker jeg Ranitidin 150mg som jeg får på resept fra legen. Jeg er nødt til å bruke disse, eller blir hele mitt spiserør etset vekk.. Disse hjelper også godt, men må supplere med lovehearts! Jeg har også problemer med halsbrann utenfor sv skap (har spiserørsbrokk), og bruker til vanlig en medisin som heter nexium. Denne er jeg blitt frarådet å bruke i sv skap, og får derfor Ranitidin i stede.
Mummy to 3 little boys Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2012 LOVEHEARTS Mitt beste tips faktisk. Drops som fåes kjøpt i alle godteri hyller i vanlige butikker. Hadde null tro på dem selv, men da jeg ble HELT desperat sist sv skap, prøvde jeg, og de funker som bare det. Billig medisin er det også Tar 3-4 i munnen pr gang, og slipper da halsbrannen for en stund. Ellers bruker jeg Ranitidin 150mg som jeg får på resept fra legen. Jeg er nødt til å bruke disse, eller blir hele mitt spiserør etset vekk.. Disse hjelper også godt, men må supplere med lovehearts! Jeg har også problemer med halsbrann utenfor sv skap (har spiserørsbrokk), og bruker til vanlig en medisin som heter nexium. Denne er jeg blitt frarådet å bruke i sv skap, og får derfor Ranitidin i stede. Tak veldig mye for svaret!! Jeg skal prøver "Lovehearts" og snaker med leggen min om den ranitidin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå