Gå til innhold

Hva er det tidligste dere har fått mensen, ved mislykket forsøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler den er på vei!,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rugedag 9

men å føle at den er på vei, har jeg alltid gjort de 3 gangene jeg har vært gravid, så det er like så vel et veldig godt tegn. lykke til :)

Skrevet

Jeg fikk på dag 10 sist. Hvilken dag er du på?

Skrevet

Er kun på dag 6!! Har fått den på dag 10 før.

Skrevet

Sologsommer, vi er nøyaktig på samme dag, og jeg føler akkurat det samme. Kom litt bittelitt brunt blod i trusa også i dag... uuuuuuuuuuuuuuuu :( :( :(

Skrevet

det er bare festeblødning vettu Lurifax ;) vent til testdato, man kan blø selv om man er gravid og ... :P

Skrevet

Ja, kjære vene hvor flott hadde det ikke vært om det var det! Jeg har lengta sårt etter festeblødninga og håpet at den skulle komme nøyaktig 110 timer etter innsett. Men nix. Vi får se, vi får se, det er lov å leve i håpet ennå! Men det er også lov å si ifra om noen har noen hete tips om hvordan jeg på lovlig vis kan få tak i 25 000 blanke kroner til nytt forsøk! :) Orker ikke vente 1,5 år til Haukeland kan ta i mot meg. Har iallefall begynt å spille lotto!:)

Skrevet

Fikk den på testedagen sist

Skrevet

slutt å tulle lurifax :P trenger ikke 25 000 blanke du vettu!

Man kan faa brunt blod(spotting) av progesterontilskuddet man tar også... du har jo igjen en heeeel uke før testdag!

:D :D :D

Skrevet

brunt trenger ikke være negativt Lurifax:) fortsetter å håpe:)

Skrevet

Fikk mens på dag 14. Går nå og venter på mens for oppstart fryseforsøk, pleier å ha 28 dagers syklus så mens skulle kommet i dag.... men ingenting skjer? Er det vanlig at syklus blir helt tullete etter negativt forsøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...