dorri Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har sluttet å sove om natta. Blir gal! Enten får jeg ikke sove i det hele tatt, eller så våkner jeg kl 0430! Skjønner ikke dette. Jeg ligger godt i senga og alt, er trøtt som en dupp, men kroppen vil ikke sove!!! På jobben føler jeg meg som et spøkelse for jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å tenke. Noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å få nattesøvnen tilbake?? Før det klikker for meg??
Frenzia Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Kan ikke hjelpe deg, vil bare si du har all min sympati! Sitter her selv, våken, med kramper og rastløse bein, halsbrann, kynnere og det er en inni der som dovent strekker seg i alle retninger og gjør meg øm i mageskinnet. Jeg våknet etter noen timer med søvn, og nå er det helt umulig å få sove igjen. Jeg har sovet i puljer siden oktober. Godt med et gravidforum man kan dele slikt på.
HH72 Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Samme her, sover litt innimellom men våkner minst 10 x per natt av diverse årsaker, evt bare våkner uten grunn. Varierer hvor fort jeg får sove igjen, så total søvnmengde blir ofte minimal. Kjedelig når en egentlig skulle bruke tida på å lade opp til fødsel og barseltid
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Samme her! Bare dupper av og får endelig sove skikkelig rundt halv 6, men så står ungene opp halv 8 og størstejenta skal i Bhg osv... Er enda hjemme med minstejenta så bli ikke mye avslapping før fødsel heller.. :-/
dorri Skrevet 3. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2012 Fryktelig irriterende. Huff, hvorfor skal vi ha det sånn da jenter?? Skal bli deilig med påskeferie så kroppen får litt overskudd igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå