Gå til innhold

Flere som er gravid på nytt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaga igår at jeg er grvid på nytt :) Hadde tenkt 2 tette, men hadde ikke regnet med at det skulle gå sååå fort. Har hatt en mens etter fødsel så regna med det var sykluskrøll. Men den gang ei. Testen ble positiv og jeg er idag 6+4 uker på veg. Termin i november.

Blir stas med en til liten tass, men samtidlig litt skremmende :) Snuppa mi er 11 mnd idag og det blir 19 mnd mlm de :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke gravid, men ville bare gratulere deg! :) Stas med to tette, og jeg bøyer meg samtidig i støvet, hehe..

Skrevet

Oi, gratulerer så mye :) Her holder det med tre ;)

Skrevet

Gratulerer med ny på vei :-) Selv har jeg en gutt som straks blir 1 år, samtidig som jeg er 6 mnd på vei :-) Hadde heller ikke tenkt å få de så tett, men alt ble jo gjort med fullt overlegg, så skal ikke klage :-)

Skrevet

Gratulerer! Jeg har 3 tette, ei jente på 20 mnd og tvillinger på 7 mnd! Så det går det også og ser allerede hvor glad de er i hverandre!! Gled deg:-)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Gratulerer så mye :-D Her ble det også to tette, er 12 mnd og 19 dager mellom storebror og lillesøster her :) hehe

Så er nok ikke gravid igjen nå selv da, ville bare gratulere ;)

Skrevet

Takker :) Forhåpentligvis går alt bra denne gangen også :)

De får nok stor glede av hverandre og det blir jo stas.

Formen er ELENDIG idag så satser på bedre dager.

Skrevet

Gratulerer så masse! :-)

Jeg har også lyst på to tett, men vi har ikke plass! Men skjer det så skjer det... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...