Lille diamant Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Vår datter har sovnet av seg selv både på dagtid og kveldstid siden hun var 7 uker gammel. Så kan ikke klage på det. Men nå blir hun plutselig kjempe sint når vi prøver å legge henne...hun hylgriner, og vi tar henne opp etter å ha gitt henne smokken og prøvd å trøste utallige ganger. Dette skjer både dag og kveld, og til slutt sovner hun med puppen i munnen. Vi liker ikke denne utviklingen på sovefronten særlig godt, men forstår jo at hun tydligvis vil være med oss istedet for å sove. Og siden hun bare er 4 1/2 mnd gammel så er det vel ikke helt bra å la henne ligge der å gråte til hun sovner. Jeg får helt vondt av henne, og vet ikke hva vi skal gjøre nå. Tidligere gikk vi inn på rommet vårt å la henne i vuggen sin, og dempet lyset og gikk ut igjen. Gav henne smokken noen ganger og så sovnet hun. Noen som har opplevd det samme eller som har noen tips? Vi har prøvd å legge henne så snart vi ser noen tegn på at hun er trøtt,men er samme greia uansett :-/
Petrine84 Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Hadde samme problemet her. Ikke på kvelden da, men på dagtid var hun et mareritt. Her var det tenner som plaget, litt dårlig samvittighet på mamman da tennene plutselig var der, og snuppa ble lett å legge igjen ("lett", bruker enda litt tid, men på det verste kunne vi holde på i en time for å få henne til å sove i maks 30 minutter). Ikke sikkert det er det samme for dere, men det var ingen tvil her iallefall om at det var problemet her Det varte en ukes tid før tennene kom opp. Håper det ordner seg snart for dere
Lille diamant Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2012 Takk for svar :-) Tenkte litt på dette med tenner, da hun har begynt å bite i puppen når hun får mat! Men har ikke kjent at hun har fått noen enda..så får krysse fingrene for at det er noe sånt som plager henne og at det kommer en tann snart;-) ikke at jeg liker at hun har vondt stakkar, men grøsser med tanken på å styre med leggingen hver dag og kveld fremover. Var det likt med alle tennene barnet ditt fikk petrine?
Petrine84 Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Har fått bare to nede, de kom samtidig. Så jeg gleeeder meg til fortsettelsen Men da vet man iallefall hva som kan være årsaken, litt lettere å takle det da kanskje Hun er 6 mnd i dag.
Lille diamant Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2012 He he :-) ja gleder med til fortsettelsen jeg og..håper dette går over like fort som det kom! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå