Gå til innhold

Da takker jeg for meg for denne gang ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at i natt kl 00.30 vil det være akkurat 1 år siden jeg fikk min lille på brystet for første gang. Det var da hele min verden endret seg så drastisk og mye har skjedd siden da. ;) Den første tiden som nybakt mor var skremmende og det var mange tårer, søvnløse netter og ikke minst litt hysteriske tendenser, he he. Husker enda jeg fikk mamman min til å komme til oss kl 2 om natta, fordi lille gull skrek og skrek og jeg visste ikke hva som var galt... var så redd for at det var noe alvorlig galt.. Også viser det seg at hun bare var mer sulten! ;) Ser tilbake på den tiden med litt humor og kan ikke annet enn å le av meg selv :)

Ja ting er virkelig ikke som man tror, når man blir mor for første gang! :) Det har gått så utrolig fort, men samtidig sakte. Det har vært krevende til tider, men gud så gøy det har vært også. Lille gull har lært meg så mye... At det er greit å være usikker og ikke vite alt instinktivt. At det er greit å sette på bleiene for løst på for så ha bæsj overalt. At tålmodighet faktisk kan læres og at "feilene" man gjør blir tilgitt med en gang :) Dette året har jeg erfart at noen kan elske meg betingelsesløst og det samme kan jeg! Alt kom ikke med en gang, men det er en læringskurve. (Gudskjelov for det) :)

Så lykke til alle nybakte mammaer, så sees vi etterhvert inne på småtroll 1-2. ;) Takk for gode råd og ikke minst underholdning, he he.

Me prekas!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med 1-åring! Sees om 3 uker -)

Skrevet

Gratulerer med 1-årsdagen:) Flott innlegg! Jeg fikk barn nr 2 for to måneder siden, og det er helt utrolig hvor mye og fort man glemmer fra førstemann var baby. Det blir bedre med andremann fordi man vet at alt går over, selv om ting kan være utrolig slitsomt når man er midt oppi det. Husker en episode da førstemann var 1 mnd og jeg var hysterisk da vi var i juleselskap og babyen bare gråt heeele kvelden, og jeg var så stressa at jeg også hylskreik og forlot selskapet hulkende-herregud så flaut, men også morsomt i ettertid:) Lykke til videre:)

Skrevet

Kos deg videre, kommer etter om noen måneder :)

Kjempefint og koselig innlegg du skrev :)

Skrevet

Kos deg videre :) Kommer etter om en mnd.

MEn jeg entrer dette forumet igjen i november :)

Skrevet

Gratulerer med 1-åring i hus om litt! Ses om 3 uker på 1-2! :)

Skrevet

Ååå så flott og oppmuntrende innlegg :) gratulerer så mye med et åring, og masse lykke til på 1-2 trollene ;)

Skrevet

Kjempeflott innlegg! :) Gratulerer med 1åring, og kos dere videre :)

Skrevet (endret)

Koselig innlegg, kjenner meg igjen i det du skriver.. :) Gratulerer med ettåringen! Vi følger etter om 2 mnd. Sprøtt at det snart har gått et år..! :-O

Endret av PetitAnge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...