Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Altså, dette blir jo selvsagt helt feilt forum, men jeg har merket meg at uansett hva jeg søker etter på google, så dukker det opp massevis av debatter herfra med svar på saker og ting! Så derfor spør jeg dere, i håp om at det er noen av dere som kan disse sakene... Jeg er nystartet selvstendig næringsdrivende, og kjører type budbil. Har laget en prisliste som kunder og potensielle kunder har fått utlevert, både i papirform og på mail. I dag ble jeg oppringt av et transportfirma, som spurte om jeg kunne ta et oppdrag. Selvsagt, jeg kjørte til verkstedet og hentet kolliet som skulle fraktes, og da kommer en kar der med visittkortet sitt, og spør om jeg kan sende han et tilbud på frakt fra a til b og tilbake. Og da kan jeg jo ikke bare gi han prislisten min, for den har de fått fra før, men jeg må skrive et tilbud spesielt til dem.. Nytt for meg dette, så hvordan setter jeg opp et slikt tilbud? Har noen en mal eller lignende? Ha en fortsatt fortreffelig aften damer(og menn?)!
Nickey Mouse Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Spør om å få et (fiktivt) pristilbud fra et større transportfirma, da kan du jo legge opp ditt pristilbud lignende dette. Jobber selv i et stort transportfirma, sender ut endel pristilbud, men bruker bare maler... He he, latskapen lenge leve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå