Gå til innhold

ivf... helt ny første forsøk og har før time den 12. april...

Anbefalte innlegg

hei... noen som vet hvor lang tid det tar fra første konsultasjon til det evt blir no time til ivf? alt er nytt for oss og det er første gang vi prøver.. vi er henvist oslo.. ble fortalt om denne siden for å ha noen som er i samme situasjon og som jeg kan dele ting med og spørre noen etter dt jeg evt lurer på...

Fortsetter under...

Ventetiden varierer nok hele tiden, og kan selvsagt også variere fra sted til sted. Jeg tror det tok 3-4måneder fra vi var på forsamtale til vi var igang med første forsøk, men det skal sies at vi var litt uheldige med timingen, blant annet en ferie som kom i veien.

Håper dere slipper å vente så lenge!

Vi var på forsamtale 1 mars og eg fikk startet på spray 9 mars, sidn eg viste første dag i siste mens. Eg holder til i haugesund. Vil anta d varierer fra plass til plass. Men ut fra d også andre har skrevet tror eg d går ganske radigt etter forsamtaldn hvis man vil.

Endret av Riley

det ligger en faktatråd her inne som kanskje kan være nyttig for deg:) ellers er det jo alltid lov å spørre :) jeg var på dag 19 i syklusen så fikk begynne på spray dagen etter, veldig flaks da.

lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...