Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 har vært å tatt de prøvene stork krever, men legen min sa at den ene hiv prøven ikke var vanlig i norge? dvs i norge tar vi kun 1 hiv test som viser enten positivt eller negativt. har dere opplevd dette? nå har jeg tatt alle prøver å alt er fint så håper å komme igang snart:-)
IVFmamma Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Hmm.. Jeg tok selv de prøvene i høst, og har ikke hørt noe om den prøven.. Jeg tok den hos legen min..
tingeling71 Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Dette med hiv-prøven som du snakker om har jeg ikke opplevd, men opplevde at det ble tatt feil type Hep B prøve av meg. Det medførte at jeg ikke fikk inseminasjon før jeg hadde riktig type HepB prøve svar klart. Viktig å kontakte Stork dersom du lurer på om de har alle prøvesvar som de trenger.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Dette med hiv-prøven som du snakker om har jeg ikke opplevd, men opplevde at det ble tatt feil type Hep B prøve av meg. Det medførte at jeg ikke fikk inseminasjon før jeg hadde riktig type HepB prøve svar klart. Viktig å kontakte Stork dersom du lurer på om de har alle prøvesvar som de trenger. Det er min andre runde med prøvetaking pga de rotet med den første hepB prøven min også. vet ikke hvorfor... men jeg ringte til stork i går å nå var alt klart til oppstart:-) bare å vente på EL nå så er jeg igang:-D grunnen til at den andre hiv prøven var litt spesiell er at den ikke står på vanlige norske prøveark dvs den må rekvireres spesifikt av legen ( måtte ringe en legevenn å spørre pga ble så nyskjerrig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå