Gå til innhold

bogaboo donkey?

prins2010+lilleprins2012

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat kjøpt den, men har ikke fått nr to ennå.. var på første trilletur igår med den, da som singlevogn, og er så langt meget fornøyd.

Den virker utrolig lett å manøvrere, og å konvertere fra 1 til 2 til 1 barn igjen er veldig enkelt. Klikk, klikk, klikk, ferdig.

Tror den blir helt knall, og fordelen med den er at når største ikke mer vil sitte i vogn, er den fin som singlevogn.. slipper å selge og kjøpe ny da..

+ at man har muligheten til å slenge på et ekstra sete bare av og til i en overgangsperiode..

Det funker jo også bra med feks babyjogger city select, som var vårt andrevalg.

Vi bor i USA, så den er jo billigere her, men likevel et stort økonomisk løft. Har snakket med alle jeg har møtt som har vogna, før vi kjøpte den, og alle sier den er verdt investeringen..

Jeg har ogå hørt at folk er veldig fornøyd med den vogna.Har ikke prøvd den selv. Men jeg synes ikke den er fin som singelvogn, synes den kurven ødelegger mye. Hadde man sluppet unna den-hadde jeg sikkert kjøpt den også :-) Jeg skal ha babyjogger city select :-)

takk for svar damer:)

den andre er jo også fin, men syns ikke noe om att de sitter "oppå" hverandre liksom. derfor jeg falt for donkey. den kan være "smal" men dobbel når vi trenger det:)

jeg tenker også att det er invistering i en langtidsvogn. vi kjøpte brukt til 1mann, så har liksom råd til å bruke litt mer denne gangen:P

også tenker jeg att om vi blir til å selge den om ett par år, når eldste ikke vil mer vogn, så kan vi sikkert selge den ganske dyrt alikevell, hvis vi passer godt på den. siden den er så ny på markede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...