Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Føler jeg blir mer og mer irritert over alle di svenske bertene som løper rundt i byen (jeg bor i Oslo og her er det maaange svensker). Egentlig gjør di meg ingen verdens ting, men hvorfor må ALLE gutter mase om at svenske jenter er så deilige? Føler jeg blir litt sjalu :-( Jeg har bodd i Sverige noen år og jeg må da si at jeg ikke la noe særlig merke til det da. Synes norske jenter er minst like pene, kanskje enda penere, spør du meg. Hva synes dere andre egentlig?
kaklemor Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 en kompis sa en gang at han elsket svenske jenter pga språket.. Jeg kan se fort om det er en svensk kar eller norsk, jenter ser jeg ikke forskjell på
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Er vel det samme som svenskene sier om norske jenter, at de er så deilig. Ville ikke akkurat blitt sjalu fordi noen syns svenske jenter er deilige Finnes værre ting å engste seg over.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 En ting er i allefall sikkert. Svensker er generellt mye mer service-minded enn nordmenn! Mye blidere og imøtekommende butikkpersonale, og det samme gjelder svenske servitører. Merker faktisk stor forskjell der. Folk som smiler og er vennlige har ofte mer utstråling enn de som ikke gjør det. Det igjen kan gjerne føre til at menn synes svenske jenter er pene:-)
I scream for icecream! Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Enig med Kari Mari, synes svensker som jobber i serviceindustrien er mye koseligere og serviceinnstilte enn norske. Sånn på generelt basis. Og så synes jeg faktisk folk som snakker svensk er ganske sexy selv. Et utrolig fint språk, synes jeg. Hadde aldri falt meg inn å bli sjalu da, er nok mange svenske menn som synes norske jenter er fine også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå