<3håp<3 Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 er så spent!!! gleder meg masse - håper bare at alt står bra til og at vi får sett kjønnet kjenner jeg blir litt bekymret når jeg ser dette "beretninger om begynnelser" på tv2 - men Må bare se det også!!! Ha en fin gravid dag
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Er selv 24+3 og klarte ikke la være se på det i går. Angret med engang, men måtte bare se, var jo rene thrilleren. Huff, egentlig best å la være, så slipper man nye bekymringer om morkakesvikt og underernæring :/ Lykke til på ultralyd i morgen, var selv så nervøs før ultralyden at jeg hadde mareritt flere dager i forveien, men heldigvis er det jo mindretallet som får dårlige nyheter.
<3håp<3 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2012 uff - ja - en får liksom flere ting å tenke på når en ser hva som kan gå galt... Men det gikk nå ialelfall veldig bra med lille David på 460 gr!! Takker og gleder meg mer enn det jeg er nervøs
<3håp<3 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2012 Alt så bra ut med den lille gutten(mest sannsynlig) i magen <3 Må tilbake på kontroll i sv.uke32 for å sjekke om morkaka har trukket seg tilbake/opp eller noe?! men men - hvis ikke blir det keisersnitt God Påske!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå