Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 og mannen snart 40. Har to ivf-barn fra før. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 32 og mannen 33. Har ei icsi jente på snart 2 år.

Ruger nå på to egg.

Skrevet

Jeg og min mann blir hhv 32 og 42 i år. Har ei frysejente født mai 2011. Har mange egg på frys, men pga kreftdiagnose hos min mann så avventer vi litt.....

Skrevet

Hei

Vi er 32 og 28. Dette er våres første forsøk. Har prøvd i 3 år og er uforklarlig barnløse...

Skrevet

jeg er 28 mannen 29

jeg er "problemet" mangler en eggleder og den andre er sansynlig tett...prøvd siden sept 2008

Skrevet

Jeg er 34 og min mann er 43. Ingen barn fra før. Vi har prøvd i 2 år og skal i gang vårt første ivf forsøk nå.

Skrevet

Jeg 39, han 43. Ingen barn ennå, men i uke 16 er det ny mulighet!

Skrevet

Vi er bra forskjellige i alderen.. :) Men ingen tvil om at vi har samme største ønske.....

Skrevet

Vi er 27 år begge to og har ingen fra før.

Skrevet

Jeg er 35 og min mann er 39. Har ingen barn og har prøvd i 3 år. Første IVF forsøk nå i april :)

Skrevet

Jeg er 24 og samboeren min er 44 :) Han har ei IVF-jente fra før og skal i gang med ICSI-forsøk rundt 20.april (hadde ett avbrutt forsøk i februar). Vært sammen i 7år og endelig er vi klar for å bli en til XD

Skrevet

Jeg er 31 og samboer 32. Vi har en på 12 fra før (naturlig måte)

Skrevet

Vi blir 28 innen to måneder, har ingen fra før.

Skrevet

Jeg er 36 og mannen 38. Jeg har 3 barn( ungdom ) fra før. Vi ønsker oss barn sammen :-)

Skrevet

33 og 40, fikk en på naturlig vis og første forsøk for 5 år siden. Prøvere siste 21/2 år, uforklarlig sek.barnløse.

Skrevet

Jeg er 37 og mannen min er 40. Ingen barn fra før.

Skrevet

Vi er begge 30, blir 31 i år. Venter nr 2 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...