Gå til innhold

Må le litt av egne plager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så drittlei all slags plager som følger med at det er rett før jeg klikker. Inni mellom må jeg likevel le litt også. Skulle tro det var en grense for hvor mye gale som kan være på en gang, men den gang ei.

Så nå har jeg da både soppinfeksjon og herpesutbrudd der nede. Klør som en gal. Og det vil heller ikke gi seg. Og nå er det for 3. gang.

I tillegg har jeg da dyshidrotisk eksem på hendene, som klør noe utav en annen verden det også. Aldri vært så mye som nå.

Så er det bekkenløsningen da, som slår seg vrang innimellom. I dag kan jeg ikke gå på høyre foten i det hele tatt uten at det verker noe helt utav h..... Sitter i symfysen...

Så da måtte jeg le litt i dag da når jeg halveis hinka rundt her, og sjefen kom med krykker til meg som hun hadde stående på kontoret sitt.

Godt det er siste dagen på jobb i morgen :P

Der da selvfølgelig også tung og sliten og alt det der... Så ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, har hatt kraftig bekkenløsning, sinnsyke oppstøt, og selvfølgelig så får jeg rastløse bein når jeg skal legge meg om kvelden, og som det ikke var vanskelig nok å få sove om nettene så kommer fanken meg leggkramper fra en annen verden til meg om nettene også. Og bekkene har nå vært en smerte og takle, men nå er det som hos deg, sliter med å gå på høgre foten pga mega illinger fra rumpa og ned i kneet.. Så ja, jeg ler litt av meg selv også når jeg går og "vagger" som ei geit og den ene plagen etter den andre bare dukker opp!;-p

MEN! Var på 3D ul i dag og prinsen i magen ser helt nyyyydelig ut, frisk som en fisk og kooooser seg masse i magen, så skal klare dette i noen månder til :D

Masse lykke til til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...