Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om to uker forlater jeg første trimester og må si det blir godt!! :D

Føler meg ikke gravid ( har ømme pupper , thats it ;) ) så ser ut til noenlunde likt svangerskap som m første:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig!! Jeg nærmer meg ti (tirsdag)..med mindre legen finner ut at han skal sette meg tilbake.. :/

Har også veldig lite sympt..bare sulten, og litt større pupper..

Skrevet

yeah, gratulerer! jeg også til uken..jeg har ennå endel symptomer som brekninger og litt oppkast men sea band fungerer godt:-)

Gjest *muffa*
Skrevet

Jeg også! :) I går! Så sant jeg ikke blir satt tilbake på UL på mandag (spent ja) Gleder meg enormt til å kunne hoppe over på 2. trimester :)

Heia oss!!

Skrevet

Jeg gleder meg også enormt til å komme over til 2.trim! Er 9+1 i dag og kjenner at det skal bli greitt når påske er over og jeg skal til legen på kontroll igjen (litt komplikasjoner denne gangen......) Og om 3,5 uke er jeg over i 2.trim!

Skrevet

10 fulgåtte på søndag gleder meg til 2 trim er over! skal på ul om 2 uker skal bli godt å faktisk se den lille8krysser fingerne for alt er bra) =)

Skrevet

10 fulgåtte på søndag gleder meg til 2 trim er over! skal på ul om 2 uker skal bli godt å faktisk se den lille8krysser fingerne for alt er bra) =)

10 fullgåtte på søndag,jeg også.Brekninger og oppkast døgnet rundt,det tar livet av meg :(
Skrevet

Gratulerer til alle her:-D Blir godt når vi kan flytte videre :-D

Skrevet

føler meg ikke så gravid egentlig, men 12 uker er vel den magiske grensen..??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...