bamali 2rosa og 1blå Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Jeg hadde termin 26 så er startet på min tredje dag på overtid. Formen er ganske bra egentlig (for bra kanskje). Har mye kynnere og nedpress, men det er vel ikke annet enn forventet. Og så halsbrann da... Tålmodigheten er veldig opp og ned, men i forhold til de to andre gangene, hvor jeg gråt svære krokodilletårer daglig fordi jeg syntes så synd på meg selv , så går det veldig bra å være over termin denne gang. Har vært veldig forberedt på å gå over denne gang. I dag skal jeg på min aller siste svangerskapskontroll, det blir rart. Så er det bare å vente på overtidskontroll på mandag og igangsetting neste fredag, om jeg rekker det:) Hvordan er det med dere andre på overtid?
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Hei Henger meg på selv om jeg har termin i dag Formen min er helt grei. Sover mye, tisser mye og vann i kroppen. Jeg regner med at det ikke skjer noe før til uka vet ikke hvorfor, men føler det på meg. Hadde min siste kontroll på tirsdag. Føltes egentlig litt befriende Masse lykke til!!!
Ofakind Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 hei Hadde termin tirsdag,så to dager over her..:/ Formen er fin skal ikke klage på det Har vært å fått akupunktur to ganger å blitt strippet, men ser ikke ut til at det hjelper Overtidsvurdering tirsdag, håper ikke jeg rekker det Lykke til dere
nuttenutt1234:) Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Hadde termin på onsdag.. Stort sett går det greit, men innimellom føler jeg at jeg skal klikke lol.. Kan det hende at man blir satt igang rett etter overtidskontrollen om man har gode grunner for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå