Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Hvordan holder dere ut å være på overtid?.. Er nå på overtid selv, og jeg føler at alt bare raser rundt meg.. Klarer ikke helt å bevare forstanden.. Venter min første, og er bare redd nå, og stressa, 24/7... Noen råd?
Leirha Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Kjenner følelsen. Ikke noe å gjøre med det egentlig. Bare vente Lese bøker, skru av mobilen til ungen er født (folk maaser så mye), rydde vaske, ja, prøve å holde seg opptatt? Har ingen gode råd. Jeg har født over termin begge ganger, siste gang 11 dager over.
Kaktus_86 Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Uff, høres ikke greit ut. Er selv bare førstegangsfødende, så har ikke mye erfaring å komme med. Men, ser for meg at du kan bruke tiden til å gjøre litt koselige ting for deg selv Ta lange bad, ta en tur til frisøren, se en fin serie, drive med håndarbeid, bake litt å ha i fryseren til etter fødsel, ta bilder av barneklær, skriv brev til babyen osv Og det er lov å si fra til familie og venner at du ikke vil ha noe mas pga at du er stressa og nervøs. Masse lykke til håper du slipper å vente for lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå