Gå til innhold

Vurderer å kjøpe dundyne til nyfødt i vogn og seng, går det om sommeren eller bør jeg kjøpe egen sommerdundyne?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj, har samme dilemma... Føler jeg bruker flere timer hver dag bare på å prøve å sortere tanker på alt jeg trenger. Føler det er en utstyrsjungel der ute. Skal en ha dundyne? Fiberdyne? Eller er det ett fett? Er det dyreste det beste? Gaaah

Usj, har samme dilemma... Føler jeg bruker flere timer hver dag bare på å prøve å sortere tanker på alt jeg trenger. Føler det er en utstyrsjungel der ute. Skal en ha dundyne? Fiberdyne? Eller er det ett fett? Er det dyreste det beste? Gaaah

Jaaaaa, og det er ikke bare dynen, men tåteflasker, madrasser, vognposer og mye mer... Gleder meg til neste gang når jeg er litt mer erfart;) Men er jo veldig kjekt når det først kommer i hus her da:)

Venter nr 2 om noen uker, og etter storesøster har vi dundyne (Andungen fra Princess) til senga og en fiberdyne til 69 kr fra Spar Kjøp til vogna. Den funker helt fint. Nr 1 er født i novmeber og i brukte dyna sammen med et ullteppe i vogna de 2 første mnd. Hun druknet i voksiposen!

Annonse

det holder fint med andungen dyne :-) dunen regulerer seg fint ettetr temperatur og du kan regulerer mer etterhvor mye du dytter dyna rundt ungen. og som noen andre sier, er det veldig varmt kan du bruke et helseteppe eller et lett ull/silke teppe.

Alle produkter som er naturfibre er uansett mye bedre enn syntetiske produkter!

Til vogna hadde jeg bare en billig fiberdyne, hun var jo stort sett påkledt oppi der uansett. Vi har brukt tykk dundyne om vinteren og sommerdun om sommeren i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...