naomi850 Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Sorry må bare stille et lite intimt spm...håper noen har opplevd eller kan svare meg ! jeg vet at man får litt økt utflod i graviditeten men har dere opplevd at utflod blir litt sånn "eggløsnings" lignende..sånn blank at man kan neste strekke den litt uten at den revner? Er ikke mer enn i uke 27 og ble så redd for at det var slimproppen,men føler ikke at det var sånn...dette er min 3 graviditet har aldri opplevd dette før !! Er så redd for prematur ..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Kommer dette etter du har vert litt opphissa kansje? høres ut som sånn slim jeg får når jeg har hadd orgasme.. ( og da mener jeg ikke samleie, slik at det kan være sæd-veske, men når jeg har hadd orgasme uten samleie.. )
*lille blomst* Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Selv om det skulle være slimproppen som helt eller delvis kommer ut, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. så vidt jeg husker så sies det at den evn dannes på nytt hvis den skulle komme ut tidlig
Gravid og overlykkelig Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 jeg har opplevd det samme flere ganger. Både for og etter den uka du er i nå. Er som du skriver slikt slim som kommer ut rett for eggelosning (mangler en norsk vokal på tastaturet ). Men jeg er nå i uke 33 nå, så alt går fint her vertfall..
naomi850 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2012 Tusen takk jenter...nok vanlig satser jeg på har roet meg litt selvom jeg ble litt engstlig igår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå