Gå til innhold

Plutselig vondt i lysken! 40+6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Di siste dagene har jeg begynt å få plutselig vondt i høyre lysken? også går det bort etter ca 2 sekunder, så kommer det tilbake igjen etter en liten stund.

hva kan dette være?

håper kanskje på at dette kan være ett lite tegn på at fødselen nermer seg, siden jeg er idag 3 dager over terminen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37+3 og har sagt i 2 dager at "jeg tror jeg har strekt en muskel i lysken". Trodde faktisk jeg hadde det, helt til jeg så dette nå.. Kanskje dette er noe da?

Skrevet

det er livmorsbåndene eller noe sånt som strekker seg. =P så desverre ikke noe fødsel jenter.

Skrevet

det har liksom ikke vært noe slikt tidligere i svangerskapet hos meg, og plutselig nå etter termin blir det slikt. hm.. merkelig hvis det er livmorbåndene som ligger i lysken

Skrevet

Jeg er 37+3 og har sagt i 2 dager at "jeg tror jeg har strekt en muskel i lysken". Trodde faktisk jeg hadde det, helt til jeg så dette nå.. Kanskje dette er noe da?

Dette sliter jeg sykt med, men jeg har det på begge sidene av lysken. Nevnte det for kiropraktoren og endte opp sykemeldt, da dette var ennå et tegn på bekkenløsning :(

I ditt tilfelle er du jo så langt på vei at det sikkert er kroppen som holder på å gjøre seg klar til det snart ska komme en baby ut dernede ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...