Gå til innhold

Tilbakemeldinger og nytt spørsmål *ser igjen*

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg fått svar på vevsprøve og celleprøve etter konisering og begge er normale!! TAKK LOV!!!!!

Athina, Fomle, aurora med 3 gutter, magica, tyrjente og Adine har alle sett at disse om til å være normale nå. Er så ufattelig glad for dette!!!

Har i tillegg for klarsignal til å begynne med prøving når vi føler oss klare for det. Drøyer nok et par mnd til.. Så da lurer jeg på om når dere evt ser pos test for oss?? Ser dere noe annet spennende i løpet av våren/sommeren?? Blitt litt våryr av disse gode nyhetene jeg nå!!! Happy happy happy!!! :):)

F: 24.01.85

Fortsetter under...

Kan du være så snill og titte på meg?:) jeg har testet posetivt på 4 hjemmetester, samt en negativ hos legen 4 dager før forventet mens er nå to dager på overtid:/ er det en litten baby her? Evt kjønn?

210989

Hadde satt utrolig stor pris åm du kan ta en titt

Ja, da har jeg fått svar på vevsprøve og celleprøve etter konisering og begge er normale!! TAKK LOV!!!!!

Athina, Fomle, aurora med 3 gutter, magica, tyrjente og Adine har alle sett at disse om til å være normale nå. Er så ufattelig glad for dette!!!

Har i tillegg for klarsignal til å begynne med prøving når vi føler oss klare for det. Drøyer nok et par mnd til.. Så da lurer jeg på om når dere evt ser pos test for oss?? Ser dere noe annet spennende i løpet av våren/sommeren?? Blitt litt våryr av disse gode nyhetene jeg nå!!! Happy happy happy!!! :):)

Heia.. Jeg får opp jente på deg jeg, i løpet av sommeren. Juli kommer sterkt.. Made on Hollyday...

Kunne du sett på meg? Er jeg gravid? Skal teste neste uke.. Har gått på hormoner nå, så er litt spent. Ser du event. når det skjer? Og kjønn + antall?

280384

tusen takk

Annonse

Kan du være så snill og titte på meg? :) jeg har testet posetivt på 4 hjemmetester, samt en negativ hos legen 4 dager før forventet mens er nå to dager på overtid:/ er det en litten baby her? Evt kjønn?

210989

Hadde satt utrolig stor pris åm du kan ta en titt

Ja, får inn baby på deg! :) En gutt!

Heia.. Jeg får opp jente på deg jeg, i løpet av sommeren. Juli kommer sterkt.. Made on Hollyday...

Kunne du sett på meg? Er jeg gravid? Skal teste neste uke.. Har gått på hormoner nå, så er litt spent. Ser du event. når det skjer? Og kjønn + antall?

280384

tusen takk

Føler det er nært forestående ihvertfall!! Godt mulig det har klaffet nå. Får inn både gutt og jente på deg!! Usikker på hva som kommer først. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...