Gå til innhold

"menssmerter" hver dag - vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest AnnaMathea

Hei!

Jeg er 4 uker på vei i morgen og har noe lignende menssmerter hver dag. De startet 2 dager før EL og pågår fortsatt. Kan ikke huske at jeg hadde slike smerter med førstemann.

Er det vanlig å ha slike smerter hver dag? Er det fordi kroppen jobber? Når jeg skriver smerter er det ikke veldig vondt altså, men kjenner jo at det er noe. I dag var også første gang det tidvis også kom stikningssmerter.

Er litt urolig, så hvordan er det med dere andre?

Vet ikke om jeg kommer til å bestille time hos jordmor eller lege med det første.

Første kontroll i sist svangerskap hadde jeg hos gynekologen min og syntes det var veldig bra. Tok alt av blodprøver etc. Det var i uke 6, men hadde tenkt å drøye til uke 11-12 denne gangen. Er det lenge å vente for første kontroll?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143923015-menssmerter-hver-dag-vanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Jeg har ikke ringt legen enda :P Er 4 uker i dag.

Siden det gikk i dass sist så har jeg lyst å vente kanskje en uke eller to før jeg avtaler time for kontroll denne gangen. Det var skikkelig trist å måtte avbestille den timen for å si det sånn :(

Jeg tror forresten ikke det er noe unormalt at en kjenner saker og ting som skjer der nede. Jeg kjenner ingenting enda, men skulle ønske det kom en slags bekreftelse snart på at det faktisk skjer ting der nede ;)

jeg r 11uker i dag, og har hatt det sånn siden dag 1 denne gangen.. husker heller ikke att det var sånn sist, men kan jo hende det er sånn fordi kroppen har vært igjenom det før? att den er litt "sår" eller no fra forjegang, selvom det er lenge siden?

Annonse

Gjest AnnaMathea

Da skal jeg roe meg med alle supre svar:) Tusen takk jenter! Men håper det ikke varer alt for mange ukene. Husker sist var de første 3-4-5 mnd helt uten noen form for smerter, kvalme etc. Så litt overraskende å føle så mye hver dag. Men kroppen jobber vel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...