Gå til innhold

Da har mini kommet til verden :) <3 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at dere som har fulgt med meg og helsa mi er nysgjerige på hvordan det går med meg siden sist innlegg.

Det går STRåLENDE her! Planen var at jeg skulle settes i gang fredag 09.03, men natt til torsdag begynt riene å komme, de var sterke nok til at jeg ikke kunne holde meg hjemme iogmed at jeg har jo kollitten min. Ankom sykehuset med 2 cm åpning og da skjønte de at de ikke kunne sette inn noe ballong (som var planen) fordi jeg var jo i gang, og ballong ville ikke sitte der den skulle med 2 cm åpning. Fikk da noe å sove på, dagen etter fikk jeg da litt modningsgele som satt i gang ALT. Sterke rier og vondt overalt, men vannet ville IKKE gå.....etter ca 33 timer bestemt legen seg for å ta vannet for jeg var helt utslitt og ville mest sannsynlig ikke klare fødselen hvis ikke de "hjalp" meg litt. å ta vannet var det verste under HELE fødselen ( jeg er av personlige grunn veldig sensibelt når det gjelder å bli "fingret" på alle måter der nede)...så ja å ta vannet var et MARREEEEEEEEEERIIIIIIIIIT for meg....men heldigviss så hadde jeg en FANTASTISK god team med meg, både legen og jordmora som var med meg var veldig erfarene og tok seg godt av meg.

Hadde 3 cm når det tok vannet, og med en gang vannet var godt åpna det sg tl 5 cm...og da kunne jeg ENDELIG få epidural! Fikk epidural kl 18.30, pratet litt med jordmora, sovet litt fra 19.00 og kl 20:00 var jeg klar til å presse.......alt gikk så smoth og kl 20:35 etter 5 langeeeeeeeeee "push" så jeg en liten hode med masse krøllet hår som skrek 2 ganger og ble stille.....oh WHAT A FELLING! <3 <3 lille princessa var født, ingen rifter, ingen sting..nothing! Hun ble født med 2935 og er idag (18 dager) 3125 :)

Så alt i ett...vi har det bra og jeg har ikke hatt behov for medikamentene mine fordi mage smertene ga seg HELT fra det øyeblikket hun ble født..skal til kontroll om 1 mnd og da ser vi hvrdan kroppen har oppført seg.

<3 <3 <3

Lykke til alle sammen, sender masseeeeeeeeee gode tanker til alle dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse, og så flott at smertene dine er borte :) Nyyyyt tiden med lille prinsessen :) *Gleder meg til å få møte min prins* :)

Skrevet

Gratulerer så masse!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...