12Januarspire Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Er det noe farlig for pjokken i magen min? Formen er elendig, hoster (slimhoste) så det gjør vondt både i brystet og av og til i magen, hvis jeg får en laang hostekule. Har vondt i hode og får fryse og svettebyger.. Leddene verker og søvnen ikke det beste akkurat Får ikke meg drikke men ikke mangler matlyst... Har lest om noen som har fått tidligere rier grunnet mye hosting, er dette tilfelle el bare noen som har hatt uflaks?? Finnes det noe hostesaft jeg kan bruke slik at jeg kan få sove om natta....??? Er 37 fullgåtte uker....
2 hjertegull :) Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Bisolvon er slimløsende, og det kan du bruke. Ikke ha høy feber, bruk heller paracet! Det går fint å bruke paracet i korte perioder. Har ikke hørt at influensa i seg selv er farlig, men feberen er ikke bra for babyen, og kan være farlig. Jeg er 30 fullgåtte uker, og har nå fått influensa for første gang. Jeg har hosta så sinnsykt at jeg lurer på om den slimproppen gikk her om dagen Men du er jo kommet så langt at skulle en fødsel sette i gang så er det ikke noe farlig Endret 28. mars 2012 av 1hjertegull+junispire
mamma snart til 3:) Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Har hatt innfluensa å fikk beskjed av jm att jeg kunne spise opp til 8 paraset løpet av en dag.. Så heller ta paraset enn å gå med feber i alle fall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå