Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 CSI Greys Anatomy Desperate housewives Dexter Friends Big Bang Theory One tree hill Sopranos True Blood Trenger noe nytt å se på. Vurderer å begynne å se Six feet under. Er det bra?
eaglebeagle Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Six feet under er min favoritt, var skikkelig trist å ta farvel etter siste episode. Ellers har vi gledet oss mye over den amerikanske varianten av serien Shameless - fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Like mye av de samme seriene som deg og følger i øyeblikket med på Grimm, The Walking Dead, Game of Thrones og Alcatraz
Gjest Siklerotte Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Touch (nettopp begynt), Once Upon a Time, Gossip Girl, The Secret Circle (noen er jo ganske forskjellige, men jeg liker dine serier - så mulig det er noe der).
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 http://www.tv.com/shows/a-gifted-man/ denne er kjempe flott.
Nangiliama Skrevet 28. mars 2012 #12 Skrevet 28. mars 2012 CSI Greys Anatomy Desperate housewives Dexter Friends Big Bang Theory One tree hill Sopranos True Blood Trenger noe nytt å se på. Vurderer å begynne å se Six feet under. Er det bra? Liker mange av de samme seriene som deg! Anbefaler også Private practice The Good wife Shameless US Cougar town Gilmore girls Pretty little liars NCIS /NCIS LA
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. mars 2012 #14 Skrevet 28. mars 2012 Entourage er kjempe gøy! Gilmore Girls elsker jeg. liker mye av det samme som deg. One Tree HIll har jo kommet i ny sesong. Jeg laster ned episoder fra nett. USa ligger litt foran i sendetid. (nå måtte jeg dobbeltsjekke at jeg ikke skrev sengetid.. )
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #15 Skrevet 28. mars 2012 Weeds, i tillegg til mange som er nevnt over Og how i met your mother
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #16 Skrevet 28. mars 2012 unnskyld spørsmålet; men når rekker dere å glane på alt dette her? Og hva bruker dere evt rester av fritid på?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 Elsker å legge meg ned i sofaen med et glass pepsi max og en god serie, så etter barnas leggetid blir det en del tv titting. Men jeg rekker fremdeles å gjøre lekser, møte venner og trene på kvedstid også. Jo, og husarbeid
Gjest Kosognuss Skrevet 28. mars 2012 #18 Skrevet 28. mars 2012 CSI Greys Anatomy Desperate housewives Dexter Friends Big Bang Theory One tree hill Sopranos True Blood Trenger noe nytt å se på. Vurderer å begynne å se Six feet under. Er det bra? How I met your mother Breaking in Firefly Castle Hart of Dixie
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #20 Skrevet 28. mars 2012 Liker mye av det samme som deg De jeg følger med på nå er Game of thrones The walking dead Dexter True blood American horror story Two and a half men Big bang theory
Nangiliama Skrevet 28. mars 2012 #21 Skrevet 28. mars 2012 Ser heller Tv-serier jeg liker, som jeg laster end fra nett enn å se på TV... Vi har ikke vanlig TV-boks-ting heller.. Ser gjerne en episode med ett eller annet hver dag.. Da jeg var hjemme med baby ned vognskrekk og ikke hadde bil - ja da ble det en hel del serietitting!! Hadde glemt Firefly - den er jo genial! Det fins også en kort serie som heter Moonlight som er om en vampyr som jeg likte veldig godt!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #22 Skrevet 28. mars 2012 Holder på å laste ned the walking dead og six feet under HI
Mamma´n til lillemor Skrevet 28. mars 2012 #23 Skrevet 28. mars 2012 Sons of Anarchy Breaking bad The shield
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå