pcoskona,gutt10?12 Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 jeg er i dag 33+2 å har stortsett hele dagen hatt noen forferdelige mens smerter som har kommet å gått.. det er ganske ubehagelig,å jeg blir litt betenksom siden jeg fikk åpning rundt uke 34 sist gang. er det dumt å ringe føden om det? er litt sånn at jeg vil ikke forstyrre
honningbien Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Nei, det synes jeg ikke er dumt! Bare ring, og i hvertfall når du har en forhistorie.
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2012 da blir det sofatjeneste noen uker.. har begynt å åpnes fra innsiden å livmorhalsen var bare 1,5cm. men lille har det bare fint,å var rundt 2kg nå
honningbien Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Så bra du tok kontakt:) Du får ruge så lenge du kan:) Lykke til!
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2012 takk=) ja håper lille holder seg der inne i enda noen uker..
tonesnupp Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 har samme problem men livmorhalsen min ligger på ca halv cm nå er 33 +0 men de sier at om det blir fødsel nå så er det trygt. lykke til
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2012 lykke til til deg også ja dette går så bra.
Kaktus_86 Skrevet 29. mars 2012 #10 Skrevet 29. mars 2012 Bra du tok kontakt Det er noe med denne magefølelsen som man skal ta på alvor når den dukker opp. Kos deg masse på sofan i tiden fremover.
tonesnupp Skrevet 29. mars 2012 #11 Skrevet 29. mars 2012 jeg er i dag 33+2 å har stortsett hele dagen hatt noen forferdelige mens smerter som har kommet å gått.. det er ganske ubehagelig,å jeg blir litt betenksom siden jeg fikk åpning rundt uke 34 sist gang. er det dumt å ringe føden om det? er litt sånn at jeg vil ikke forstyrre hei jeg hadde også det i uke 30. er i dag 33. ringte å spurte om det var normalt, da ville de jeg skulle komme inn for en skjekk. Viste seg at det var premature rier og jeg ble lagt inn en uke på obsposten. så lurt å ta kontakt med føde heller bli skjekket for mye enn fo rlite. lykke til
tonesnupp Skrevet 29. mars 2012 #12 Skrevet 29. mars 2012 jeg er i dag 33+2 å har stortsett hele dagen hatt noen forferdelige mens smerter som har kommet å gått.. det er ganske ubehagelig,å jeg blir litt betenksom siden jeg fikk åpning rundt uke 34 sist gang. er det dumt å ringe føden om det? er litt sånn at jeg vil ikke forstyrre hei jeg hadde også det i uke 30. er i dag 33. ringte å spurte om det var normalt, da ville de jeg skulle komme inn for en skjekk. Viste seg at det var premature rier og jeg ble lagt inn en uke på obsposten. så lurt å ta kontakt med føde heller bli skjekket for mye enn fo rlite. lykke til ser du har vært inne for skjekk. bare ta det med ro nå. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå