Gå til innhold

Det er jo ikke rart man blir testoman når tester på ebay er så billig som dette:

Anbefalte innlegg

Dette fikk jeg for ca 250 kr(£25):

100 super sensitive strips

2 pack CB digital med uke indikator

6 pk CB +

Må nesten le av prisen, og stripsene hadde jeg på 3 dager fra England, 2 packen 6 dager og får sikkert CB+ i morgen :D

Hurra for engelske Ebay! :-D

Fortsetter under...

[quote name=Metti ;)' timestamp='1332941469' post='144114505]

Der må jeg også inn å handle ... Etter to år har det blitt noen penger på tester

Samme her også, etter 3 år blir det penger av det, men tester gjør man ;)

Kan sette inn linkene til der jeg kjøper for de har jeg god erfaring med, super service og kjapp levering :)

Annonse

Athina's verden: AWESOME!!!!!!!!! :D

Hvordan fungerer ebay? Har aldri prøvd det. Må man skrive inn bankkort opplysninger osv.?

Man betaler med PayPal, noe som er ett eget system, og trygt. Dette registrerer du når du har shoppet ferdig og skal betale og da betaler man med visa. Man kan lage en konto på paypal før man shopper også, da trykker man på ett ikon på siden sin tror jeg det er. Men som sagt det er enkelt og opprette og enkelt og kjapt og betale, og mottageren får beskjed med engang så de kan sende samme dag :)

Men husk PayPal sender ikke mail om at du må bekrefte noe som helst av kortinfo ellerno, det er sånne phishing greier så du aldri trykke på sånne linker :) Men man har jo hørt om sånt så mye nå at man gjør ikke det heller :)

Thanks huni :) Skal bestille når jeg får mitt nye bankkort :) Det er auksjon så jeg?

Nei, kjøper der det står 'buy now' på en banner, så da blir det den prisen som står og man kjøper med engang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...