Gå til innhold

Hva slags animasjonsfilmer kan du anbefale? Noe ala Shrek, Istid etc.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Siklerotte

Slenger meg på Rio + Tangled (kanskje favorittfilmen min, hehe). Ved siden av dette synes jeg disse er fine (noen er bare greie da): Up (den likte jeg veldig godt), How to Train Your Dragon, alle Knerten-filmene (Knerten er i hvert fall animert, er han ikke? :P), The Incredibles, Bee Movie, Monsters, Inc, Lilo & Stitch - Toy Story (men de har dere vel sett), The Smurfs, Happy Feet 2, Kung Fu Panda (liker den siste best, men ingen favoritt), The Polar Express, Despicable Me, Finding Nemo, Alvin and the Chipmunks 3 (mulig mer morsom for barn enn voksne), Cars-filmene,

Anbefaler ikke Puss in Boots, men mange synes den er morsom, så de er kanskje bare meg. Samme med Arthur Christmas.

Liker animasjonsfilmer, ja.

En litt annerledes film, ikke laget av Disney eller Pixar er "Mary and Max" Den er Australsk, og egner seg vel best for voksne. Fantastisk animasjon, ikke data. Fantastisk historie, morsom og rørende - en av de beste filmene jeg har sett. Anbefales på det varmeste <3

Annonse

Tangled har blitt en av mine absolutt favorittdisneyfilmer. Ellers likte jeg også Rio. The Tale of Despereaux er også søt. Og Tingeling-filmene!

Mary and Max er også en nydelig film, men ikke en feelgod animasjonsfilm som passer for barn, den er for voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...