Gå til innhold

hjeeeelp sulten HELE TIDEN.... flere?

Anbefalte innlegg

er 9+3 og er så utorllig sulten, er sulten hele tiden, kan ikke spise hele tiden er redd jeg blir feit=(

flere som er sultne hele tiden?

Prøver å spise næringsrik mat da, men ikke lett når man skal spise noe fort og kjapt og enkelt...=(

Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143922888-hjeeeelp-sulten-hele-tiden-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for svar=) Godteri er jo godt da:P haha frukt er jo godt! =) bare vanskelig når man er så sulten å bare vil ha den biffen eller hamburgeren:P HAHA!

håper d blir bedre ettehvert, dette er jævlig å gå rundt så sulten jeg er hele tiden=(

Annonse

Jeg er sulten hele tiden, og spiser hele tiden! Jeg kan ikke tenke på kiloene nå som jeg er gravid. Jeg får et forbigående blaff av normale tilstander når jeg er mett, så her er det bare å kjøre på! :) Spiser Mr.Lee, hjemmebakte knekkebrød, hjemmelaget granola med yoghurt, gulerøtter og masse frukt. er matlei så det holder, men tenker at det forhåpentligvis gir seg etter uke 12. Dessuten bedre å være syulten enn å kaste opp, så jeg er takknemlig jeg:)

Sist ville jeg såvidt ha mat pga. Kvalme, men denne gang kom symptomene på graviditet enda tidligere og er sulten hele tia, men klarer ikke å spise mye på en gang:) Er oppblåst hele tiden, å ser jo ut som det eneste jeg gjør er å spise:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...