Gå til innhold

Hvor ofte onanerer dere jenter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg onanerer ca hver dag, ofte flere ganger om dagen når jeg ikke har tilgang til sex. Med meg er det slik at jo mer jeg onanerer eller har sex, jo sterkere orgasmer! En annen måte å få sterkere orgasmer på, er å holde igjen orgasmen menge ganger. holder på til det nesten går for meg, stopper litt for å roe meg, gjentar dette mange ganger. Når orgasmen først kommer, er den sykt mye sterkere enn om jeg lar det gå for meg med en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg onanerer ca hver dag, ofte flere ganger om dagen når jeg ikke har tilgang til sex. Med meg er det slik at jo mer jeg onanerer eller har sex, jo sterkere orgasmer! En annen måte å få sterkere orgasmer på, er å holde igjen orgasmen menge ganger. holder på til det nesten går for meg, stopper litt for å roe meg, gjentar dette mange ganger. Når orgasmen først kommer, er den sykt mye sterkere enn om jeg lar det gå for meg med en gang!

.

Heldig du da

Det er sporadisk, noen ganger hver dag, mens noen ganger kan det faktisk gå flere uker imellom... Men jeg har aldri vært så heldig å oppleve orgasme da...

Skrevet

Varierer. Noen perioder blir det hver dag, flere ganger etter hverandre. Andre ganger kan det gå ei uke mellom. Tenker egentlig ikke så mye over det, gjør det når jeg har lyst.

Skrevet

Kommer litt ann på. føler det er litt som med sex.. gjør det som regel noen ganger i uka, men kun når jeg føler meg avslappa nok! dessuten er det ikke kjempebehov det nå som jeg har kjæreste:) men koser meg jo litt innimellom

Skrevet

1 til 2 ganger om dagen i uka.

Møter som oftest typen i helgene, og da er det sex 3-4 ganger om dagen

Skrevet

aldri, og har vært singel 4 år. Jeg kunne aldri fått orgasme av meg selv, fordi jeg liker å bli dominert, og blir derfor ikke kåt av å ta på meg selv. har prøvd vibratorer, brukt noen tusenlapper på det riktige utstyret, men alt har havnet i boss

Skrevet

Det varierer. I noen perioder blir det flere ganger om dagen, andre ganger går det en ukes tid i mellom. Er singel.

Skrevet

4-10 ganger for dagen.. Kvinne 22.

Skrevet

Varierer med dagsformen, men tipper sånn i gjennomsnitt 3-4 ganger i uka.

Skrevet

Tenker jeg stort sett onanerer 5 ganger i uken.

Skrevet

2-3 ganger daglig i "normal" modus. Rekorden er 12 ganger i løpet av en kveld, men da var det ekstremt, og da jeg endelig var "ferdig", gikk det noen dager til neste "musekos", for å si det sånn. xD

Skrevet

Nesten hver dag nå, gjør det til jeg kommer 2-3 ganger. Har sex sjelden, kanskje en gang hver 14 dag eller så. Er samboer

Skrevet

Varierer veldig, noen ganger kan jeg holde på lenge (1-2 timer) hver dag, og kanskje ikke bare en gang om dagen.. Andre ganger blir det bare en "kjapp en, men det kan og gå flere dager (sjelden flere uker) mellom hver gang

Skrevet

mye onanering her...helt sjokka jeg.

-----------------------------------------------

2 ganger i uka kanskje....

Skrevet

Jeg onanerer så og si hver eneste dag så lenge jeg ikke har mensen.

Da gir jeg meg selv min 2-3 orgasmer hver gang.

Er en veldig god sovemedisin synes jeg også.

Onani er mye mer vanlig tror jeg, det er bare så tabubelagt og det er synd.

Er jo helt naturlig og ikke minst veldig godt :-)

Skrevet

Jeg onanerer hver dag i perioder, mellom periodene ingenting...

Lurer på om jeg onanerer meg lei...?

Men det går greit, sex er bedre/mere.

Skrevet

Når jeg ikke ser typen min (ser han ikke hver dag) koser jeg meg en gang om dagen

Skrevet

Ho ho her var det mye action. Lurer på hvordan dere gjør det?

Skrevet

1-2 ganger i døgnet.

Som oftest på kvelden før jeg hopper i dusj og til sengs. Av og til også en runde på morningen.

Skrevet

Ca. hver kveld når jeg har lagt meg;)

Skrevet

Dette er jo anonymt, og man kan ikke finne ut hvem som skriver hva;)

takk til dere som allerede har svart:)

HI

Skrevet

Jeg onanerer med fingrene, egg , dildo eller vibrator og ikke minst dusjstrålen mmm deilig

Skrevet

I perioder onanerer jeg kanskje 2-3 ganger pr dag/døgn. I andre perioder kan det gå kanskje 2 uker uten at jeg gjør det.

Det kommer av at jeg i noen perioder kan være mye kåtere enn i andre perioder.

Skrevet

..har aldri fått orgasme. noen her som får det når de onanerer? tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...