Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 13 uker på vei, og har gått ned 4 kg siden jeg ble gravid. Har ikke

Vært dårlig, har bare rett og slett ingen matlyst.

Jeg spiser, men tydeligvis ikke nok.

Men barnet tar vel det den skal ha uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig å gå ned de første mnd .babyen får alt den trenger.Ikke lenge før det snur og kiloene kommer vær du trygg.

Skrevet

Ikke noe å bekymre deg over, uansett om du hadde vært super kvalm osv så hadde bebis tatt det den trengte uansett:) Kg kommer om ikke lenge:)

Skrevet

Jeg er 23 uker på vei, har gått NED litt over 7 kilo.. Men symfysemål og ul mål av tulla er fine og akkurat der de skal være i forhold til hvor langt jeg er på vei :-)

Skrevet

Jeg gikk ned 11 kg tilsammen i starten pga. at jeg var utrolig kvalm. Dette gikk heilt greit, var ikke noe fare for barn så lenge eg ikke ble uttørket. Sjekket hos legen.

Skrevet

Ingen fare med at barnet ikke tar til seg næring.. For barnet tar til seg den næringen den trenger i begynnelsen.. Blir værre utover i svangerskapet :)

Sist svangerskap gikk jeg opp 6 kg.. Og hittil i uke 16 står jeg på vekta hvil.. Har gått ned 5 kg hittil, men har stått stille på vekta lenge nå :)

Skrevet

Jeg gikk raskt ned 5 kilo pga dårlig matlyst (ingen kvalme, heldigvis).

Matlysten kom seg, og nå er jeg 23+6 og har gradvis gått opp igjen nesten alle de 5 kiloene, og er nå snart på startvekt igjen.

Alle legebesøk har vist at baby'n er helt gjennomsnitlig, så det er nok ingenting å bekymre seg for. :-)

Skrevet

Jeg var 83kg før graviditeten gikk bare opp 1 kg når jeg var 8 uker nå er jeg 12 uker på vei og veier 82kg.

Men som sagt jeg er overvektig, og ungen får det h*n trenger fra det jeg har fra før :)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

13 uker på vei her, gått ned 1 kg... samme problemet med dårlig matlyst. Håper det går seg til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...