Klar for nr2 **med spire** Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 hvor mange dager etter uttak kommer mensen?
pod Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 omtrent som vanlige p-piller i mitt tilfelle. for meg betyr det 2-3 dager
Klar for nr 2! :) Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har gått på det i 3 år, helt til jeg sluttet i november. Jeg fikk det også etter 2-3 dager. Skulle gjerne delt erfaringer med noen som har sluttet på nuvaring for å bli gravide! Evt hvor lang tid de brukte etc. Anyone?
Ariel_86 Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Heisann:) jeg gikk på nuvaring i noen år. For meg tok det 1 år før spiren satt. Men brukte ikke el tester de første 6mnd så mulig vi bommet på el. Men i dag er jeg 7 uker og håper den har festet seg godt fast:) Lykke til:)
Klar for nr 2! :) Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Heisann:) jeg gikk på nuvaring i noen år. For meg tok det 1 år før spiren satt. Men brukte ikke el tester de første 6mnd så mulig vi bommet på el. Men i dag er jeg 7 uker og håper den har festet seg godt fast:) Lykke til:) Takk for svar det tok såpass lang tid ja.. Hmm, jeg har jo holdt på noen måneder selv nå, så har skjønt at det kan ta litt tid. Begynte på nuvaring pga det er mindre hormoner, men samtidig føler jeg at man får hormonene rett der de skal, så kanskje de sitter litt lenger også.. Ikke vet jeg! Uansett, gratulerer med graviditeten! jeg kommer etter snart
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2012 Jeg skal bruke nuvaring kun i 21 dager for å få mensen. så skal jeg ta en del blodprøver diverse syklusdager. pluss pergotime 4 dager..
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2012 grunnen til at jeg lurte er for d er så vanskelig å plenlegge slik at blodprøvedagen ikke havner på helg. siden jeg ikke vet hvordan dag mensen kommer på. så har bare tatt en sjans nå så ser jeg den dagen mensen kommer. skal jo inn å ta prøve dag 3-10-21 og 24. og ul av eggstokker dag 13.
nette.ra Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 Her tok det 10 mnd før spiren satt etter å ha brukt nuvaring i litt over 1 år. Håper det går raskere for deg Pernille26 :-)
Klar for nr 2! :) Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Takk nette.ra Det håper jeg også, men det er godt å vite at andre har brukt tid og likevel fått det til etterhvert. Denne ringen er jo såpass ny på markedet, at jeg ikke har hørt om noen erfaringer rundt dette. Blir en spennende sommer Lykke til alle mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå