babysyk_74 Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Har nettopp anskaffet meg bidronning kapsler. Skal visstnok hjelpe på fruktbarheten... Alt må prøves vet du..hehe Er det noen som har blitt gravid etter å ha brukt disse? Endret 28. mars 2012 av babysyk_74
micke78 Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har ikke blitt gravid, men jeg kan jo skrive ned mine funderinger iallefall:) Jeg har tatt de siden i sommer. MEN jeg brukte de hele måneden de förste 8 månedene og det skal man visst ikke. Har de to siste månedene tatt dem som man skal - fra TR til EL. Jeg har ikke blitt gravid. Jeg har egentlig ikke kjent så mye av dem, fått litt finere hud kanskje (det er visst derfor mange tar dem). Jeg har alltid hatt en normal og stabil syklus med EL på samme dager, og dette har heller ikke endrets siden jeg begynte på dem. Jeg har hört at folk tar disse om man har kluss med syklusen og disse er med på å gjöre syklusen mer normal. Men det skader ikke å teste dem iallefall
Trultetryne Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Jeg prøvde en syklus i fjor sommer, noe som resulterte i en uke forsinket el. Droppet dem neste syklus og ble da gravid
Bonanza Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 hei. Jeg brukte dette, og ble gravid. Prøvde tre pp uten, og i den fjerde pp (da jeg tok Bidro)ble jeg gravid, men mistet senere i SA i uke 8. Har hatt prøvestopp siden SA, men skal prøve igjen fra slutten av april. Kommer til å ta bidronning da også, samt wild yam. Mye mulig jeg hadde blitt gravid uten Bidro også da;-). Men det som var "vittig", var hatt jeg kjente El smertene sterkere enn noen gang da jeg tok de Bidro kapslene....
Klar for nr 2! :) Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Hei! Jeg har ikke prøvd dem ennå, men skal begynne å bruke dem nå fra april! Går inn i min 5 pp, hvis ikke jeg er gravid nå da. Jeg tenkte også å bruke Progestoron krem, som visstnok skal være bra. Håper det gjør susen Du som har brukt wild yam (samme opplegg som prog.krem), når har du tatt dem? Er det etter EL?
Bonanza Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Hei pernille26; Ja wild yam brukes ETTER el;-) og frem til ikm. Viktig at man ikke tar WY før egget har løsnet og evt blitt befruktet. Derfor tok jeg det fra 2-3 dpo, sånn for å være sikker. Hvis du tar det før EL og befruktning, kan det virke prevantivt isteden.. Det danner visstnok en "hinne" rundt egget som gjør det vanskelig å trenge gjennom for spermiene mener jeg å ha lest.
Klar for nr 2! :) Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Hei pernille26; Ja wild yam brukes ETTER el;-) og frem til ikm. Viktig at man ikke tar WY før egget har løsnet og evt blitt befruktet. Derfor tok jeg det fra 2-3 dpo, sånn for å være sikker. Hvis du tar det før EL og befruktning, kan det virke prevantivt isteden.. Det danner visstnok en "hinne" rundt egget som gjør det vanskelig å trenge gjennom for spermiene mener jeg å ha lest. Takk for svar, da vet jeg det Hadde el på tirsdag, så da prøver jeg litt krem fra i morgen
joha99 Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Har bruke Bidronning fram til Eggøsning i 3 mnd nå, og Wild Yam etter eggløsning.. Ble gravid forrige mnd etter å ha prøvd å bli gravid i 1 år, men mistet i uke 4-5... Fikk svak positiv Graviditetstest i går og har IKM på Lørdag, så krysser fingrene for at det går veien denne gangen... Jeg er helt sikker på at Bidronning og Wild Yam er årsaken til at jeg nå har blitt Gravid så raskt de 2 siste pp.... Lykke Til:))))))))))))))) Endret 29. mars 2012 av joha99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå