Gå til innhold

Skyggestrek på 5!! tester? Gravid eller kjemisk? Forvirra...

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke når jeg har IKM siden forrige syklus plutselig varte i 43 dager ?! Egentlig aner jeg ikke om jeg har hatt eggløsning en gang siden jeg brukte opp alle testene før det i såfall har skjedd...

Torsdags ettermiddag testet jeg med billigstrimmel som viste en svak, svaaaak strek (mener selv den er rosa). Fredagen tok jeg to til som viste det samme resultatet, men senere på dagen begynte jeg å spotte. Spottet hele fredagen og litt friskt blod lørdagen. Søndagen var det helt borte! Mandagen blødde jeg ingenting, men i går begynte det igjen, delvis spotting og noe friskt blod (ikke nok til å måtte bruke innlegg). Jeg syns det hele var så merkelig, så da jeg fikk nye tester i posten i dag tok jeg enda en test bare for å være sikker. Enda en gang dukket det opp en rosa strek, ikke mye sterker enn forrige men litt!

Testoman som jeg er tok jeg enda en nå nettopp med akkurat det samme resultatet?!

Sansyneligheten er vel stor for at det har vert noe der som jeg har mistet, men skal det ikke komme mer enn bare noen få bloddråper? Hvor blir resten av liksom?!

Eller er det normalt med lyse skyggestreker på billigtestene?

Jeg blir sprø!

Fortsetter under...

Jeg fikk lyse streker til flere dager etter ikm. Så de kan være sånn, og lyse streker betyr at du er gravid! :) Og da jeg mistet blødde jeg sinnsykt mye, altså det er som å åpne en kran og så bare fosser blodet, sånn var det med meg i alle fall. Mange spotter uten at noe er galt! Du kan jo kontakte legen hvis du er usikker, eller ta en digital test. Lykke til :)

Tusen takk for svar :) Tror jeg venter en ukes tid og tar en digital jeg :) Legekontoret her er helt på trynet, de nekter til og med å ta blodprøve for å påvise graviditet :) Så neitakk til leger før jeg er sikker på at der er noe :)

Syns bare det er rart at de ikke blir mye sterkere når det er 5 dager siden sist jeg tok test :) Får vel bare smøre meg med tolmodighet :)

Annonse

Håper på det :) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan få en skikkelig test å bli ferdig med det :P Er såå irriterende å ikke engang vite når IkM er, aner ikke hvor mange dager det er siden eggløsning eller noe :) Nervepirrende :P

Gjest AnnaMathea

Jeg ser en veldig svak strek og synes faktisk den er svakt rosa! Jeg testet flere dager med billigstrimler. De var også svake og de første dagene kom streken frem etter fristen. Tok en CB digital som viste gravid:) Ble utålmodig med de svake strekene!

jeg hadde like svak som deg 10 dpo og litt sterkere dagen etter og deretter ble den bare sterkere og sterkere,men aldri veldig sterk,men cb slo ut 2-3 u i dag 16 dpo..så jeg tror det ligger noe i den svake streken din lykke til:)

Annonse

Oj så spennende! :D

Jeg testet med samme test som du har på bildet i dag og fikk svaaaaak rosa strek. Den er flaut svak og synes såvidt. Jeg er 11 dpo tror jeg. Har ikm mandag. Skal ta ny test med billige-tester strimmel på søndag og gruer meg!

Krysser fingrene for deg :D

Tror kanskje jeg skal ringe legekontoret mandag, for her spottes det igjen og jeg får fortsatt svake tester :-/ Er litt kjedelig om der er noe utenfor livmoren :(

Greit å sjekke ut ihvertfall.Jo tidligere de finner det ut jo bedre.Hvis det er det.

Så slipper du å gå å lure.Du burde få henvisning til ul.Uansett om testene er svake eller sterke så er de positive.

Masse lykke til ihertfall.Håper dette går veien:):)

Litt sterkere positiv i dag tidlig, i tilegg til spotting og en liten dråpe utvannet blod ?! Jeg er kjempeforvirret ?? Mandags morgen bør de være medgjørlige på legekontoret altså ! For jeg skal sjekkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...