Gå til innhold

Til dere vakre damer her inne!

Anbefalte innlegg

Hei dere her inne!

Jeg er med jevne mellomrom inne og leser på trådene deres, men tør ikke skrive noe. Føler jeg ikke har rett til det. Og har jo forsåvidt heller ingenting her inne å gjøre siden jeg ikke "tilhører gjengen".

Men fy fader for en fantastisk gjeng dere er!! Dere backer hverandre opp, støtter, trøster, oppmuntrer...jeg blir faktisk veldig rørt av å lese flere av innleggene dere skriver til hverandre :)

Jeg er selv en sliter, men har ingen rett å klage når jeg leser hvor mye dere strever. Selv hadde vi en fot innenfor på Riksen selv. Vi fikk det heller ikke til og gjennomførte en lap. Fikk deretter resept og sprøytebag (som jeg syntes virket skremmende!!!!!) og skulle bare vente på mensen........den kom aldri gitt......av en eller annen merkelig grunn ble vi gravide selv innimellom der. Tok oss 16 mnd.

Nå sliter vi med nr 2 :(

Men uansett, jeg skal ikke klage. Jeg skrev dette innlegget for dere, ikke for å klage selv :P

Jeg har så utrolig stor respekt for dere, og en enorm ydmykhet for det dere og partnerene deres går gjennom. Ingen som ikke har gått gjennom liknende, kan forestille seg den fortvilelsen og sorgen og påkjenningen det er å ikke få barn på egenhånd, og også stresset med IVF/ICSI behandling.

Dere er så sterke!!!!

Dere må bare holde ut, husk at de aller aller aller fleste får det til tilslutt, selv om noen må gå privat.

En liten solskinnshistorie tilslutt, min kjære gode venninne, som har slitt i 6 lange og vonde år på Ullevål, klarte det endelig på fjerde forsøk. De venter et etterlengtet barn i juni.

Det er håp for alle, men dere må bare holde ut på veien, en dag er det hver og en sin tur. Sånn er det og sånn blir det.

INGEN kan ta fra noen av oss håpet og troen om akkurat det :)

Lykke, lykke til alle dere sterke damer her inne.

Varm klem fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143922861-til-dere-vakre-damer-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva - i dag har jeg en skikkelig drittdag, og alle "vennene" mine her inne har gitt meg god trøst og støtte. Så kommer du som atter en lysende stjerne med så fantastiske ord. Jeg kan selvsagt ikke snakke for noen andre enn meg selv, men jeg velger å ta ordene dine til meg fordi i dag trengte jeg dem som mest. Jeg vil bare videre si: tusen hjertelig takk for støtte og oppmuntring, tenk på hvor mye du gleder så mange her inne! Jeg synes det både er modig og tøft at du velger å komme inn "fra utsida" med en sånn kommentar, og vit at du har berget dagen min! :) knuseklem

Så fint skrivet Önske nr 2! :-). Men jag håller inte med om att du inte har rett til å klage bara fÖr att du har fått det til en gang. ALLA har RETT til å klage tycker jag! :-). Alla har vi våran egen upplevelse av allt vad det innebär att fÖrsÖka få barn och det kan nog inte bara måles i antalet år man har slitit. Jag tycker att alla har rett å klaga oavsett om man har slitit kort tid eller lång tid och oavsett om man är gammal eller ung. Men jag har också stor respekt fÖr dem som har slitit i många år och har många fÖrsÖk bakom sig....absolut. Själv har jag och sambon slitit i 3 år och är "bara" på vårt 2:a ivf fÖrsÖk, så på så vis har vi ganska kort prÖvetid bakom oss....jämfÖrt med många andra. Jag hoppas att ingen skall behÖva känna att de inte har rett til att skriva här inne fÖr att de kanske har fått det till 1 eller 2 ganger. Det är ju trots allt det vi alla har som mål, att få det till! :-). I andra sammanhang så blir man ju ibland ledsen när man får besked att någon vännina väntar barn (glad fÖr deras skull så klart men ledsen fÖr sin egen skull) men här inne i forumet så känner jag fullständig total lycka när man ser att det är folk som lyckas bli gravida. Kanske är det fÖr att vi här inne är i samma situation? Vi sliter alla på ett eller annat sätt med att få barn och när någon väl lyckas så ger det en hopp?!

Önskar dig Önske nr 2 all lycka till med nr 2.

se da ble jeg rørt igjen!! kjempefint inlegg, og du har rett det er såå mange fine folk her inne, vet ikke hvordan jeg skulle klart denne tiden uten støtte herfra:)

enig mes kosmos, alle har like mye rett til å ønske seg om det er første eller andre:)

ønsker deg all hjertens lykke til :) :)

takk!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...