Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Jeg hadde termin på søndag, og er idag 3 dager over termin, jeg har vært plaget med soppinfeksjon di siste 3 måndene, og har tatt behandling men det kommer bare tilbake igjen, gang på gang! nå har jeg fått soppinfeksjon igjen, hva mener dere jeg skal gjøre? ta behandling for det eller la det være? (jeg tenker at fødsel kan starte når som helst nå)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Smør på med canesten, ikke noe farlig å bruke. Så får du heller tabletter hos lege etter fødsel hvis plagene vedvarer. Ville ikke brukt supp(stikkpille) hvis jeg var deg. Lykke til med fødselen
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Er noe j.... herk d der. Jeg er også plagt nå for 3. gang på kort tid. 26 dager igjen.. Håper det er her for siste gang nå.. :/
Multear Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Pevaryl vagitorie er litt "snillere" enn Canesten sin pga at den ikke blir til små "biter" men til krem/gel. Vet ikke om jeg kan garantere for den, og det kan hende den fungerer dårligere enn Canesten. Spør legen
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Man skal IKKE bruke vagitorier når man er gravid.
Leirha Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Bare et lite råd fra meg: Ta for alt i verden den vaginale kuren nå! Ikke prøv å kjør inn en slik "stikkpille" etter fødsel. Soppen forsvinner ikke av seg selv etter fødsel, og jeg lover deg, du vil virkelig ikke ta den etter, om du kan ta den før. Jeg har gjort det, og det var svært smertefult, da du lett revner litt innvendig under en fødsel, og slimhinnnene er veldig skjøre...Og det gjør så innmari vondt. Det er mange som har tatt det så født rett dagen etter på, eller veldig nær inntill en slik kur,så du vil ikke bli den første isåfall. Bare en erfaring jeg har..
Leirha Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Man skal IKKE bruke vagitorier når man er gravid. Vagiatorie (pinnen til å føre inn med) skal ikke brukes når en er gravid nei, men selve "pillen" er totalt brukende når en er gravid. Det er KUN innføringspinnen. Bruk fingen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Velkommen i klubben...er også på overtid og har fått en kraftig soppinfeksjen. Canesten har så langt ikke fungert så jeg har fått dacracort av lege. Vil anbefale deg å behandle deg nå selv om fødselen kan starte når som helst. Regner ikke med soppen forsvinner av seg selv til etter fødselen og da er det 100 ganger vondere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå