Thea Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Jenta vår lar seg bare trøste hos meg og ikke en gang hos faren. I tilegg sover hun bare på fanget, vogn som trilles, i bæresele eller samsoving. Det er jo veldig koselig...men har to storesøsken som også trenger en mamma og et hus som er bomba. Pappan bidrar stort på husarbeid og søsken men det blir meg som har babyen siden da roer hun seg med en gang. Hvordan er dette hos dere?
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Hei hei Her er det likedan, jenta vår er 3 uker i dag, og vil KUN være hos meg, skal bæres og bysses, samsove (ligge oppå meg!) Men hun nekter å roe seg i bæresjalet, vogna, egen seng, vugge, hos faren sin osv. Er slitsomt for oss mødre dette :-P Har en sønn på 13 mnd også, og han trenger jo mamman sin han også, trenger å kose fang og løftes av meg også, ikke bare faren sin (enda han er en pappadalt) Her løste det seg i går, gjorde meg hard og nektet å være den som kom å trøstet henne, hun lå i vugga og hylte på oppmerksomhet (nyerlig spist og byttet bleie) men jeg tok henne ikke opp, samboeren var den som gikk å trøstet henne, rugget på vugga ol. Han tok seg av en del flaskemåltider og byttet bleier på henne i går. Det ble en del skrik i starten, fordi hun er vant til at jeg følger det opp, og tar over til slutt, men i går klarte jeg å unngå det. Til slutt roet hun seg hos far, og litt senere på dagen fant hun roen på egenhånd! I dag var det bare å legge henne i vugga, og etter 1 minutt var hun rolig og fornøyd sov i sin egen seng for første gang, hele natta i natt! Jeg takler ikke samsoving, både jeg og samboeren ligger urolig om natten, og en liten unge i senga da, nei, da sover ikke jeg gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå