Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid på første forsøk, men den sluttet og utvikle seg ganske tidlig fant vi ut på UL i går. Skulle ha vært 8 uker.

Men det er mer kjipt. Den vil ikke ut selv om den har sagt opp "leieavtalen"

Fikk 4 Cytotec piller i går og det har ikke blitt noen abort ut av det her.

Jeg vil bare bli ferdig med det!! Vil ikke ha noen utskrapning, er det ikke sånn at jo flere utskrapninger man har så kan det blir vanskeligere og bli gravid? (hørt det ett eller annet sted også blir det bare den 2. utskrapningen i tilfelle)

Hadde en sikklig teit tanke da vi fant ut at det ikke var liv også.

"men tenk om den bare er litt treig og at det er bare tidlgere enn anntatt"

Man kan tenke det om man har blitt gravid på egenhånd kansje, men funker vel ikke sånn med IVF. Men jeg klamret meg seff til det lille håpet som forsvant like fort!

Mens jeg skrev dette så ringer Ahus meg og sier at jeg må komme inn til de for å ta en ny undersøkelse før jeg får nye piller eller må ha utskrapning.

og da kommer det dumme håpet igjen om at det kanskje er 2 og at det bare er en av de som ikke klarte seg.

Så DUM MAN BLIR"!!!!

Men det viktige spørsmålet:

Hvor fort kan man prøve igjen, må man vente noen måneder eller..?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143922789-da-kom-jeg-visst-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei nemi!

dette var trist lesing... :( saa dritt!! haaper du faar det litt bedre naar det er gaat litt mer tid.. det er veldig vansklig og tøfft aa miste.

jeg mista i novemeber, og har venta paa nytt forsøk frem til 1 mars. synes de sa noe om 3 sykluser før man kan starte igjen paa prøving...

sender deg en god klem!

Veldig trist dette. Skjønner veldig godt tankene dine med tregt embryo og eventuell tvilling... Jeg var overbevist om at jeg så to embryo ved ultralyd selv om legen sa at det var et embryo uten hjerteslag og en liten blødning... Tror det er en beskyttelsesmekanisme.

Håper det går bra for deg, med eller uten utskrpapning.

Klem

Annonse

Uff, så enormt trist å høre. Når jeg mistet i 6.uke (SA) fikk jeg beskjed fra Haugesund at jeg måtte ha en syklus før vi kunne begynne på syklus nr. 2. Jeg vet ikke om det er noe annet når man har gått litt lenger og dersom du evnt. må ha utskraping.

hei Nemi.

Det var utrolig trist og høre!!!!

Jeg synes ikke det burde være"lov" og miste når man er igang med IVF!!!!!!! - men vet ikke hvor man kan klage.

Tror der er forskjell på om du er off eller privat, med tanke på hvornår du kan starte igjen.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...