Tosta <3 Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Jenta mi på snart 9 mnd har begynt med noe nytt, nemlig å snu seg ørten ganger i søvne i løpet av natta!! Hun snur seg til magen også begynner hun å sutre, må inn å snu henne så sovner ho igjen.... Også fortsetter det sånn hele natta! Hun klarer å snu seg tilbake igjen på dagtid men tydeligvis ikke på natta! Hva kan jeg gjøre? Kan ikke se for meg at det hjelper mye med en pose! Må evt bindes fast, noe jeg ikke har så lyst til!
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Hva med å rulle ett håbdkle hardt sammen og legge godt inntil henne når hun har sovnet slik at hun da ikke kommer "over" humpen? Binde fast hadde vertfall aldri jeg gjort, jeg kjenner selv jeg hadde fått panikk hvis jeg våknet opp fastbundet, i tillegg kan jeg aldri tenke det er noe trygt i tilfelle det skulle skje noe hvor dere må raskt ut av huser
NoraLill82 Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Spurte helsesøster om det, for her går det i det samme. Hun sa at de slutter med det etter hvert, sånn ca 2-6 uker sa hun. Hun mente de drømmer mye om at de beveger seg, i perioder hvor de begynner å mestre nye bevegelser. Her falt det sammen med at hun begynte å krabbe. Krysser fingrene for at det går over, for jeg blir også sprø snart!
Pix Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Jeg kjøpte pose til henne som er ganske solid, og det gjorde susen her. Nå sover hun fra 07 - 07 Bank i bordet!
Tosta <3 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2012 Takk for svar jenter:) Lov å håpe at det går over av seg selv men orker ikke 4-6 uker med dette her! Hvilken pose har du kjøpt,Pix?? Går gjerne å kjøper samme
msunicorn Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Hei! Var plaget med det samme som deg med min første. Jeg og syntes det var litt ekkelt å skulle "tjore" jenta mi fast i en pose men jeg ga det et forsøk. Syns det var genialt jeg. Selv om posen var festet med seler under madrassen så fikk hun fint til å sette seg opp, og ligge litt på siden, men ikke komme seg helt rundt! Sov så godt etter at hun begynte med det, det var som en drøm. Posen jeg hadde var arvet. Håper jeg finner noe lignende når min nå 3 mnd gamle jente begynner å kave rundt i senga si
petite fleur Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Jeg kjøpte vår pose på Reflex, som det het den gangen. Kostet skjorta (500 kr), men var verdt hver krone
abella Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Jeg liker ikke å binde fast ungene i senga. Synes det virker så klaustrofobisk å ligge fastspent 12 timer i døgnet. Så jeg tar heller litt snujobb en periode. Gutten min var også slik da han begynte å snu seg om natta. Det ble en liten periode med snuing tilbake, men etterhvert vendte han seg til det og sluttet å våkne. Tror det tok 1-2 uker.
Tosta <3 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2012 Var på Ikea i formiddag å kjøpte en pose til 129 kr, var å kikket på barnas hus o.l og men der kosta alle over 500 kr så valgte ikea sin, bare for å teste om det kan hjelpe, så nå er jeg spent på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå