Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Er 29+4 i dag. Føler det er så lite liv på dagtid. På kvelden er det mye. Er bekymret for det er noe galt siden det er så lite liv på dagen. Flere som har det sånn?
Miul Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har det akkurat likt. Tror det har med at jeg beveger meg mye på dagen så da sover babyen eller slapper av fordi den blir bysset. Har lest at det gjerne er sånn det fungerer. De våkner til når du vil hvile
Dyne&Pute Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Jeg tror dette varierer veldig fra barn til barn.. Når jeg gikk gravid med jenten vår, var hun sånn at jeg stort sett kjente henne på kvelden, eller når jeg lå på sofaen. Mens denne baby'en (vet ikke om vi får gutt eller jente har fullt kjør hele dagen. Så for meg er det veldig rart at jeg kjenner noe selv når jeg går men kommer vel litt an på hvor morkaken er plassert også? Masse lykke til fremover spennende tider dette!
Hilde35 Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har morkaken foran, så jeg kjenner ikke så mye liv. Kjenner litt på kvelden og tidlig på morgenen. Men fikk høre at det var normalt sist jeg var hos JM. Så du har nok ingenting å bekymre deg for. :-)
Mamma&skatt Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 jeg har det akkuratt likt. han er til tider helt stille når jeg er på jobb. jobber i butikk og går mye, så har også en teori om at jeg bysser han i søvn når jeg går. med en gang jeg setter meg ned og slapper av er det masse liv. hvis du er bekymret kan du jo snakke med jordmor, men det er nok ingenting å bekymre seg over
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Takk for svar =) Da er det nok ingenting å bekymre seg over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå