håperpånr2snart.... <3 Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Endelig.... kom brevet fra fertilitetsklinikken på st.olavs.. bare 5 mnd ventetid... men de skrev at de skjønte at vi hadde holdt på lenge, så om vi ville selv så kunne vi få en time på Heimdal helsehus i stedet. Til en gynekolog som kunne ta imot oss ganske snarlig... JATAKK!!!!!! Føler i allefall at vi er igang nå da, bedre følelse det også
Fiemamma Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Dr. Offerdal er kjempeflink hvis det er hun du skal hos
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Kjenner den følelsen. var selv med gynekolog idag.. Fått pergo som jeg skal begynne med etter en fremprovosert mens. skrevet ett innlegg om det.. Lykke til.
håperpånr2snart.... <3 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2012 ja jeg skal til dr.Offerdal, blir vel litt fram og tilbake med diverse prøver og ultralyd og slikt vil jeg tro, men det er absolutt verdt d.. Håper bare jeg slipper prøverør... Det er liksom siste utvei for oss, synes også det er rart om vi trenger det siden vi har ei på 6 år også...
Fiemamma Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har henne jeg også. Hun gir seg ikke før vi blir gravide! Hun er jo spesialist i kvinnesykdommer og barnløshet og tar pasientene på ramme alvor. Hun er effektiv og utrolig profesjonell i undersøkelser. Jeg har igjen en syklus på pergo som jeg fikk av henne og så skal jeg tilbake hvis jeg ikke har blitt gravid (noe jeg mest sans. ikke blir). IVF er den store skrekken her.
håperpånr2snart.... <3 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2012 Har ikke vært til henne før, men det blir spennende å se. Håper hun får magiske ting til å skje, for nå har vi prøvd i 4 år. Et svangerskap der fosteret døde i uke 8, og et svangerskap utafor livmor hvor jeg måtte operere bort venstre eggstokk... Alt dette skjedde i fjor, så må innrømme vi begynner å bli slitne... Og med svært uregelmessig mens, så blir det å spille BINGO om når eggløsning er... Artig....
Fiemamma Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Huff Leit å høre at det er flere som sliter, det er så ubegripelig urettferdig! Trist at dere måtte gå igjennom det der. Føler med deg! Jeg blir ikke gravid engang, så blir vel assistert neste. Tror jeg har tette eggledere for jeg har endo, så da er det ingen vits i å prøve selv. Noe er galt der inne iallefall. Blir spennende å se hva som skjer etter siste pergoen er inntatt for da skal jeg tilbake hos henne med mannen og diskutere løpet videre. Har du prøvd provera/pergo da?
Metti er håpefull Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Husker den deilige følelsen det var å komme igang på fertilitetsklinikken...Det var først da jeg følte at jeg ble tatt på alvor.. Min skrekk er at det ikke skal gå med ivf etter at første forsøk ble negativt Masse lykke til hos gynekologen
håperpånr2snart.... <3 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2012 nei jeg har ikke prøvd pergo eller noe, så det blir spennende å se hva de finner ut gjennom alle blodprøvene vi skal ta... tror samboeren syntes det ble litt "kleint" med tanken på at han skal avlevere sædprøve, og siden vi bor et stykke unna sykehuset så anbefalte dem oss å "levere" på sykehuset... blir vel et aldri så lite press på han også... men jeg regner nesten med at det er hos meg "problemet" sitter... huff... det skal ikke være enkelt, og satt litt på spissen så er det faktisk slik at de som aldri skulle hatt barn, blir gravide bare de lukter på boxern til mannen... Snodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå