Gå til innhold

9uker i morgen og tidl. UL..

Anbefalte innlegg

Veldig spent, gleder meg først og fremst, men gruer meg bittelitt også.. Håper på bankende hjerte så jeg kan "puste" litt igjen.. Føler jeg til tider går og holder pusten, vet at går det galt så er det no galt, men klarer ikke å lappe heelt av allikevel for ønsker ikke å oppleve å miste igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143922689-9uker-i-morgen-og-tidl-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig spent, gleder meg først og fremst, men gruer meg bittelitt også.. Håper på bankende hjerte så jeg kan "puste" litt igjen.. Føler jeg til tider går og holder pusten, vet at går det galt så er det no galt, men klarer ikke å lappe heelt av allikevel for ønsker ikke å oppleve å miste igjen..

Hvordan gikk det idag?

Bare bra:) hjertet slår:) legen satte meg tilbake ei heeeel uke da, men er fortsatt 9 uker inni hodet mitt:p Han brukte snurra.. Også fikk jeg ny ul om 4 uker;) uten å spørre, jeg takket ja takk;D

Endret av Mammatil1ermann+litenspire

Annonse

Ble satt tilbake i forhold til mens termin forrige gang og, men det kam jeg skjønne for ble gravid etter sa så hadde ikke peiling på syklus.. Men denne kangen har jeg hatt stabile sykluser på rundt 27-28 dager.. Får se om 4 uker;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...