Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 ...og er så usannsynlig sliten! Husker ikke at jeg var så gåen sist, men nå er jo også situasjonen litt annerledes. Har en gutt på 22 mnd fra før av som har dratt hjem alt av sykdommer fra bhg siden jul. Har bekkenlåsning og bekkenløsning og ryggen er helt ødelagt... Føler jeg aldri får tid/hvile til å komme meg ovenpå. Er livredd fødselen skal starte, føles ikke som kroppen kan takle det nå ( beklager sytingen, men lurer bare på hvordan dere andre har det. Merker det hadde hjulpet litt å høre at det ikke bare er meg som er sliten. Syns alle gravide rundt meg er i kjempeform, slanke, fine og spreke...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Hvis det er noen trøst så er jeg feit, bleik og SLITEN. Har bekkenløsning, får ikke sove, halsbrann og en unge på 2,5 år. Samboern klager over rot hjemme, men gjør ikke en dritt selv heller. Etter jobb og middagslaging så orker jeg rett og slett ikke mer. Setter meg i sofaen med veslejenta og ser på Mikke Mus på tv. Når hun har lagt seg så er jeg "død". Er i uke 35, og ungen ligger i seteleie. Føler meg også MYE mer sliten i dette svangerskapet enni det forrige. Da var jeg jo en av de spreke! Sykdom ja... har vært mye av det på alle i år føler jeg. Ungen har hatt spysjuka, skarlagensfeber, ørebetennelse, lungebetennelse og bronkitt. Nå er hun fan meg forkjøla! Jeg klikker... I hele februar hadde hun EN barnehagedag. TAKK TAKK til mamma som stiller opp...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå