Gå til innhold

Vi som har ultralyd denne uken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ultralyden i dag viste oss ei lita jente :) Alt var helt perfekt. Terminen ble endret fra 29.august til 1.september, men jordmor sa at jeg er 18+2 i dag - like langt som legen mener. Skjønner at utregninger er ulike ja. To-tre dager fra eller til kan jeg leve med :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde også UL i dag. Ble satt en dag tilbake, termin 04.09. Det var en veldig aktiv gutt i magen. Morkaken lå litt langt ned så jeg får en ny UL i uke 32.

Skrevet

så en liten gutt i magen min i dag <2 LYKKE!! terminen er 28-29.august :) Gleden er stor!!

Skrevet

revenka: min morkake lå også langt nede så dermed blir det nok en ul her også :)

Skrevet

Vi var på UL i dag, fordi jeg har vært så stresset. Vi har hatt en SA tidligere, jeg har derfor ikke klart å slappe av denne gangen. Det første jordmora sa var at se her slår hjerte, det var helt fantastisk:-) Da hun så videre var alt helt fint. Jeg sa jeg var sikker på at det var en gutt, men hun kunne ikke se gutten min sa hun:-) Så da blir det ei lita jente på oss:-D:-D:-D Jeg ble også satt fram 8 dager, så da er jeg 17+4 i dag:-)

Skrevet

Jeg har også vært på ord. ultralyd i dag, og det ser ut som det blir ei lita jente <3 Alt så helt perfekt ut, men det lille trollet ville ikke ligge stille så jordmora fikk ikke tatt akuratt de målene hun måtte ha så jeg må tilbake innen to uker for å få en fullstendig undersøkelse. Hun så også at morkaka lå på fremsiden, og litt langt ned, så det blir også UL i uke 32. Ble satt tilbake en del, 9 dager til 17+3. Ny termin 6. September. Heldigvis ingen alvorlige avvik funnet, så jeg setter egentlig bare pris på den ekstra oppfølgingen jeg får.

Skrevet

Vi har også vært på ul i dag, og alt var bra med jenta, men morkaka mi lå også foran og langt nede. Var visst en del som lå nedi mormunnen eller hva det er, så blir ny ul i uke 28, og fortsatt sykmeldt. Koselig å lese om alle sine ultralyder, både tvillinger, friske barn og ikke minst at jeg ikke er alene om den morkaka. Vært litt bekymra. :) Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...