Gå til innhold

Vi som har ultralyd denne uken!

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Har registrert at det er en hel gjeng av oss, via forskjellige tråder! Forsøker meg derfor med en samletråd, er så spent på hvordan det har gått med alle sammen :)

Selv er jeg 12+3 og har vært på uke 12-UL i privat regi. Det var en veldig god opplevelse! Fosteret har vokst normalt og var nå 6 cm langt fra hode til rumpe. Fikk se navlesnoren, hjertet med fire kamre, lungene, magesekken, urinblæren, ryggraden, hjernen med to hjernehalvdeler, tenner, fingre, tær... nakkefold som var slank og fin, neseben tilstede.

Veldig rart å se at den beveger seg inni der selv om jeg ikke kjenner noen verdens ting! Det var en veldig fin opplevelse, legen var forsiktig og veldig flink til å forklare (og veldig dyktig) og kan trygt anbefales. Var forresten hos Carsten Trolle på Majorstuaklinikken.

Hvordan har det gått med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) gikk kjempebra i dag<3<3<3 en sprek og aktiv baby som dansa rundt!! Lykkelig i dag jeg ja:-) forelsket som få. 13+5. Ble satt frem 5 dager:-):-) frisk baby hittil. kjempeglad!!!!!! dååån<3<3

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Å, sÅ utrolig godt Å høre, gratulerer!!! :)

Skrevet

Var noe av det desidert rareste jeg har vært med på altså...;) En sååå fin bebi inni min mage!? Ble nesten litt paff.. Så strakk den ut armene å gjespa etter 10 minutter med aktiv dansing. hihi da smila jeg bredt, søøøte bebien min:)

Artig å være litt lengre på vei, noe som jeg egentlig regna med oxo;)

Så gøy at det går bra med deg og !!:)

Skrevet

Gratulerer dere to :)

Jeg skal på Ul i morgen, er da 16+5.. fikk se en frisk liten sprellemann i både uke 11 og uke 13, men er på et vis litt urolig og redd alikavell :S

Mistet i uke 17 i fjor så er nok derfor jeg ikke greier å slippe guarden helt ned...

men vi håper på det beste :)

Skrevet

Skjønner deg godt, klarer liksom ikke slappe helt av siden vi skal ta fostervannsprøve etterhvert:( vil så gjerne ha babyen, men vil jo at den skal være frisk oxo!

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Masse lykke til i morgen, Frk. Håpefull!! Husk at sjansen for at det skal gå bra er mye større enn for at det ikke skal gjøre det...

Skrevet

Jeg skal på ordinær UL på fredag. Så spennende!! Er nyskjerrig på om det er gutt eller jente ;-)

Skrevet

Da har jeg vert på UL. Fikk se en liten krabat som vinket til oss, og hjertet slo som bare det. Legen satte meg ca 3 uker tilbake. Men jeg får det absolutt ikke til å stemme selv. Unnfangelsen må da ha funnet sted ca 5 februar, noe som er umulig for min del. Vet godt at vi kun hadde samleie frem til midten av januar ca og han var bortreist hele februar.

Er det lett for legen å ta feil?

Skrevet

Jeg skal på ordinær UL på fredag. Så spennende!! Er nyskjerrig på om det er gutt eller jente ;-)

Samme her! Håpa virkelig vi får vete kjønnet på fredag.

Er også veldig spent på ny termindato. Er 18+3 på fredag ifølge UL i veke 12. :-)

Skrevet

Fikk desverre ikke ul i dag :( litt skuffa :( MEN jeg fikk høre den deilige lyden av hjerteslagene til min lille bamsemums, og det var såååååå ubeskrivelig herlig :)

Skal på ordinær 13 april, veeeeldig spent!

Lykke til dere som skal nå i nærmeste fremtid :)

Skrevet

Var på ul i dag for å få mere sikker termindato... den viste at jeg er 14+4 dager.. lille nurket inni magen vinket til oss.. Frisk og fin heldigvis. fikk til og med se 4d av lille gull :) er sååååååå glad nå!

Skrevet

Ul idag og der va ei lita jente frisk og fin <3 ble satt tilbake fem dager..19+3 og nå er jeg vel 18+5 eller noe..

Skrevet

Har endelig fått beskjed om at babyen er nok helt frisk<3 slipper fostervannsprøve:-):-):-):-) da kan jeg slappe av å glede meg<3

Skrevet

Så bra nurkisimaven:) vi har vært på ul i dag og

Venter 2 friske jenter:) hurra!! Ble satt frem 1 dag!

Blir spennende altså:)

Skrevet

ul uke 12 i morgen tidlig:D spent spent!

Skrevet

Vi skal også på ultralyd i morgen. Er da 18+2 hvis terminen stemmer. Er sååååå spent ;)

Skrevet

Ultralyd i morra. :) Vet at alt er bra etter privat ultralyder, så blir en kose ultralyd. :) Vi får jente. <3 Er 18+4. :))

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Så mange gode nyheter på denne tråden, så herlig!! :) Og mange spente som skal på UL i morgen... Vi satser på at trenden fortsetter!!

Skrevet

hei hei!!!

vi var også hos trolle på majorstua kliniken i uke 12! utrolig bra å artig å se at alt var bra!!!!!Dette blir vårt 3 barn så deillig å se at barnet var i tipp topp!!!!

Fikk noen a dere som var på tidlig ultralyd noe indikasjon på hva det blir?(gutt eller jente)

Han trodde det blir jente, men er tidlig å se!!! samme er det å, bare alt går bra!!!! har gutt å jente fra før!

skal på hoved ultralyd 13 april!!! gleder oss!!!

Skrevet

Hva lå hjerterytmen til babyen deres på????

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Trolle er bare genial.. slapper av så mye bedre etter å ha vært der!

Vi fikk ingen indikasjon på kjønn.. H*n var litt sjenert også, og vi har ikke snakket ordentlig sammen om vi vil vite det ennå heller (selv om sambo er ganske bestemt på å vite, så det blir nok til det) :)

nurkisimaven: 158/minutt her! :)

Skrevet

da har vi sett på lille vidunder <3

vinket og sprellet, fin liten baby! jeg ble foreløpig satt 2 dager tilbake,(10+6 nå da) så fikk ikke målt sånt som nesebein ol, men det er uviktig for meg:) jeg ville bare se en levende baby, og der var det fuult av liv!

hjertelyden lå på 170 foresten, der lå storebror også stort sett hele svangerskapet:)

<3 liivet mitt <3

Skrevet

162 her:-)

Skrevet

Ordinær ul i dag, alt var bra og fine mål. Er alltid nervøs før sånne ting, jeg - men kan jo puste lettet ut. Kjønnet spurte vi ikke etter denne gangen. Er 19+1 i dag, termindato flyttet fra 23. til 25. august.

Lykke til oss alle sammen!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...