magica fra tryll Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 -når er testen mest positiv i forhold til el-smertene??
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Min er positiv på morgenen, så får jeg EL smerter ca 10 timer senere..
magica fra tryll Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2012 Så hvis jeg hadde smerter fra igår ettermiddag til morgenen idag, når ville jeg være mest fruktbar da?
Gjest AnnaMathea Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har sterkest smerter og noen ganger kun smerter samme dag som EL. Får som regel positiv el test kvelden før så er el dagen etter - med smerter.
magica fra tryll Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2012 OK:) Ja, da får vi håpe det klaffet med sex lørdag og søndag og el-smerter igår;)
Gjest AnnaMathea Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Egget lever jo noen timer etter at det slippes også, 24 timer tror jeg? Så om EL eventuelt var i går er det muligheter i dag også
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Gammel sliter her, sniker fra 3. trimester... Jeg hadde el-smerter som var på sitt verste 1-2 dager før positiv test, men fikk vite av gyn at det er veldig individuell når smertene oppstår (hvis de i det hele tatt gjør det). Noen får smerter pga egget sprenger i eggstokken når det modnes, mens andre får smerter når egget slippes pga væsken som er i follikelen virker irriterende på vevet.
magica fra tryll Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2012 Ok. I forhold til syklusen min, passer det best med smerter pga egget slippes. Også i forhold til at jeg en stund brukte sånn temp-måler som prevensjon. Da så jeg pga temp kurvene når el pleide inntreffe. Hadde faktisk vondt både lørdag og mandag, og slik var det forrige syklus også. Så da stemmer det bra. Modning, og så el etter 2 dager... Takk for hjelp! Nå er det vel bare å overlate resten til universet..hehe
Bonanza Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Hei! Jeg har el smerter dagen før og samme dagen som positiv el test. mest el smerter samme dag som positiv test kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå