Gå til innhold

Her kommer vi!

Ver@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vakler jeg sjokkskadet inn hit etter å ha oppdaget to bankende hjerter på UL i går 7 + 3! Gynekologen mente det var toeggede. Tok pergotime deb syklusen jeg ble gravid. Flere her inne med tvillinger etter bruk av pergo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen :-) Ble gravid på første PP med pergo. Venter toeggede 9. oktober <3 <3

Skrevet

Gratulerer! Sjokket gir seg ikke med det første;)

Skrevet

Tusen takk:) Nei jeg regner med at det kommer til å føles uvirkelig veldig lenge for både meg og pappan;)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg venter også pergo-tvillinger (2-eggede) med termin 6 oktober.

Skrevet

Hvor ofte har dere blitt fulgt opp i starten? Jeg har hatt en UL i uke 7 hvor jeg fant ut at det var tvillinger, men lurer på når jeg skal neste gang. Er i uke 9 nå.

Skrevet

Jeg fikk innkallelse i uke 12-13 men dette var fordi jeg venter eneggede og tror de ville finne ut om de delte morkake eller ei, lettere å konstantere tidlig. Og etter det var det ordinær ul.

Skrevet

gratulerer og velkommen inn :)

Skrevet

Tusen takk:) Veldig godt å se at man ikke er alene om å oppleve en så stor omveltning i livet:) Nå gleder jeg meg bare til neste ul, og håper at alt er fint ned begge to. Har god følelse, men blir uansett godt å få det bekreftet:)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Gratulere så masse :-) Står på min andre pergo kur nå og denne gangen er det dobbel kur, så håper det blir å sette seg en spire eller to denne gangen :-) Lykke til i tiden fremover og nyyyyte graviditeten :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...