Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på forsamtale på Haukeland! Vi er så heldig at vi får begynt på behandling i mai :) Når mensen kommer i begynnelsen av mai skal jeg ringe den inn :))

Hadde et lite håp om at vi skulle være så heldig, men var innstilt på høsten så er kjempe lykkelig...

Eneste som ikke er så bra er at mannen har lite volum på spærmen sin, men håper det bedrer seg også fram til mai :)

Fortsetter under...

Så bra :) vi holder til på Haukeland også. Skikkelig skjønne sykepleiere der, som er sååå snille ;)

PS: min kjære hadde dårlige svømmere, har slutta å snuse, så på siste forsøk nå var svømmerene mye bedre, og nå har vi nettopp fått positiv test. Så et lite tips dersom mannen snuser er at han slutter.

Masse lykke til :)

Så fint å høre :) Gratulerer med positiv test! :))

Mannen her i huset driver ikke med snus eller røyk, men takk for tipset uansett :)

Sitter her å smiler, å gleder meg til mensen kommer i mai;) Hadde aldri trodde jeg skulle si det :)

Så bra at dere får begynne før sommerferien! Gratulerer!

Og hvordan gikk forsamtalen for seg?

Er så spent, bare 3 dager til vi skal :D

Takk <3 Super lykkelig!

Først snakket vi med en overlege, så tok hun ul på meg.. Målte livmoren og telte folliklene.. Der etter snakket vi med en sykepleier som forklarte oss forløpet og hvordan jeg skulle ta de ulike medisinene :) Tilslutt måtte vi bort på laben å ta blodprøver..

De var kjempe hyggelig, så gleder meg til veien videre :)

Er spent på dine vegne nå, håper dere er like heldig!!

Du må huske å oppdatere oss...

Lykke til på fredag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...